Zwanger of niet? 3 weken overtijd

Hallo allemaal,
Sinds maart probeer ik al zwanger te worden...
Ik deed elke maand sinds dien zwangerschapstesten deze bleken steeds negatief,
tot in Juni had ik nog steeds geen menstruatie gehad en bleven de zwangerschapstesten negatief dus maakte ik mij grote zorgen, ging ik meteen langs bij de huisarts voor een bloedafname die ook negatief was dus verwees de huisarts mij door naar de gynaecoloog voor een inwendig onderzoek waarbij de gynaecoloog zag dat mijn menstruatie niet ophang wilde komen doordat ik met kleine cysten zat, hij schreef mij meteen Provera (geneesmiddel) voor die mijn menstruatie gingen opwekken, ik begon direct met 5 dagen Provera, 2 dagen later kreeg ik mijn menstruatie. 45 dagen na mijn laatste menstruatie had ik nog steeds geen nieuwe menstruatie gekregen dus deed ik opnieuw een zwangerschapstest en hoopte ik zwanger te zijn wat bleek deze test was weer eens negatief :( ik ging opnieuw langs bij de huisarts voor een bloedafname die ook terug negatief was waardoor ik opnieuw naar de gynaecoloog moest gaan , terug bij de gynaecoloog vertelde hij mij dat ik geen eiersprong had gekregen en mijn maandstonden daardoor dus niet vanzelf ophang kwamen, ik begon op aanraden van de gynaecoloog opnieuw met Provera 5 dagen lang we zijn nu 9 dagen verder en heb nog geen menstruatie ondanks de Provera kuur van 5 dagen. Dus deed ik gisteren terug een zwangerschapstest die weer eens negatief blijkt te zijn. Wat kan dit nu zijn? want normaal zou ik mijn menstruatie moeten gekregen hebben door de Provera kuur.... Ben ik nu toch zwanger ? (heb pijnlijke borsten vooral de tepels en gisteren na gemeenschap met mijn partner hevige pijn gehad in de onderbuik heb zeker 10 min liggen wenen van de pijn en zelf een pijnstiller moeten innemen momenteel heb ik dus nog steeds pijn in de onderbuik :( hopelijk heeft iemand hier ervaring mee om mijn vragen dus deels te beantwoorden.
Alvast Bedankt!
Groetjes
 
Je hebt aan mijn antwoord misschien niks, maar ik werd maar 4 a 5 keer per jaar ongesteld! Nooit naar de dokter geweest hiervoor omdat ik misschien ook wat bang was voor zijn antwoord.  Ik ben teunisbloemolie gaan slikken. Ik weet niet of het heeft geholpen maar werd na anderhalve maand ongesteld en de keer daarna weet ik niet hoelang de cyclus was want toen bleek ik zwanger!  Teruggerekend heb ik die keer een hele nette cyclus gehad dus naar mijn idee heeft het geholpen.  Misschien voor jou ook een idee? Succes
 
Terug
Bovenaan