zwanger of niet? heel licht roze streepje

hallo
net een test gedaan en heb 2 streepjes eentje is doker en andere licht rose.
Ben ik nou zwanger of niet?
Heeft iemand dat hier ook meegemaakt?

Ik zou vast nog een test doen over paar dagen en dan weet ik het zeker, maar toch ben ik benieuwd of het vaker voorkomt

groetjes boontje

Hoi,

Ook ik had afgelopen dinsdag een donkere en een licht roze streep. Ze zeggen een streep is een streep... dus zou ik zwanger zijn. Ga morgen weer testen, kijken of de streep nu donkerder is. Spannend.

Hoi,

Ik had bij allebei de testen die ik heb gedaan een heel licht rose streepje.
En inmiddels ben ik toch echt 19 weken zwanger :D
Dus van harte gefeliciteerd een streep is een streep hoor.
Misschien dat je nog heel vroeg bent in je zwangerschap en daardoor het HCG hormoon nog niet zo veel is.
Maar zonder HCG heb je geen tweede streep...

Geniet ervan!!
Groetjes Wijdrietjes

Van mij ook van harte gefeliciteerd!
Ondanks dat ik wist dat een streep echt een streep is, moest mijn man mij 20 weken geleden ook echt overtuigen dat een lichtroze streep ook een streep is :) Doe over ongeveer 3 dagen gewoon nog een test en je zal zien dat er dan een overduidelijke streep staat!

Van mij ook van harte gefeliciteerd!
Ondanks dat ik wist dat een streep echt een streep is, moest mijn man mij 20 weken geleden ook echt overtuigen dat een lichtroze streep ook een streep is :) Doe over ongeveer 3 dagen gewoon nog een test en je zal zien dat er dan een overduidelijke streep staat!

Gefeliciteerd meid!

Ik was eral na 4 weken achter gekomen dat ik zwanger was.... ook een heel licht streepje.... kon het ook bijna niet geloven. Ik kan je aanraden die Clear Blue test te doen met tijdsindicatie. Daar komt heel duidelijk 'zwanger' op te staan als je zwanger bent! En gelijk ongeveer wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.

Van harte!!!!

Ook van mij de felicitaties.

Wou je ook al aanraden zoals Heppy deed een test van clearblue te doen. Ik vind die duidelijker dan de gewone testen.

liefs
Vanessa

ook ik ga je feliciteren! ik had bij 3 zwangerschappen een heel licht streepje! en clear blue geeft je meteen duidelijkheid hoor! dus dat zou ik zeker proberen!

liefs

Terug
Bovenaan