zwanger of niet? help me eens een handje dames..

hallo

mijn cyclus schommelt tussen 27 en 29 dagen.
afgeopen week niet ongi geworden en alleen wat last van gerommel af en toe in mijn buik en ietsje gevoelige tepels..maar heb dat voor nod ook vaak..
heb afgelopen week meerdere malen getest met kruidvat en da testen.
beiden positief ,vaag maar zichtbaar(hoefde zeker niet te wiebelen)
wij blij maar ben nu bijna week verder en plusje van kruidvat is nog gelijk en digitaal geeft niet zwanger aan(gister en vandaag)

euhm.... hoe zit het nu?

(als mijn cyclus 29 zou zijn dan ben ik   nu pas 2 dgn overtijd..)

hoi Lauraatje,

Goh meid, dit klinkt allemaal verwarrend hoor.
Hoe dat precies met die testen zit weet ik niet maar ik weet alleen dat het hormoongehalte hoog genoeg moet zijn, ik heb bijvoorbeeld op een woensdag negatief getest en de vrijdag erop was ie positief! Ik zou persoonlijk of een dag wachten met een nieuwe test of gewoon nog eens 1 of 2 ochtendtesten doen......
dan is je urine toch het sterkst....

succes!!

Hai Laura,

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als jij.
Ik heb met een test getest waarbij stond dat ze zeer gevoelig zijn en 6 dagen na je ovulatie al te gebruiken. Ik was nieuwsgierig en heb dit gedaan. 2 dagen achter elkaar beide positief. Clearblue (digitale) gedaan en die gaf aan NIET ZWANGER.
Nu heb ik dan ook wel erg vroeg getest dus is het misschien ook wel logisch dat hij NIET ZWANGER aangeeft.

Nu denk ik bij jou dat als je nu 2 dagen overtijd bent dat je misschien nog te weinig HCG hebt aangemaakt en dat de digitale dan NIET ZWANGER aangeeft.
Als ik jou was zou ik nog een keer de DA en Kruidvat test doen (die heb je eerder gebruikt toch?) en dan kijken of over een paar daagjes het streepje of plusje duidelijker word. Je HCG word iedere dag een beetje meer dus dan zou je het verschil kunnen zien.
Je kan ook alijd even je huisarts bellen en zeggen dat je positief getest hebt maar hier over twijfeld. Bij de meeste huisartsen kan je dan een testje doen, of zij kunnen je doorverwijzen voor een bloedtest.

Dit kan ook het geval zijn...maar daar gaan we niet van uit. Dat je een beginnende zwangerschap had, maar deze vroeg beindigd is (vroege miskraam) hierdoor kan je HCG weer dalen.
Maar dit kan....dit hoeft dus niet zo te zijn.

Ik test woensdag weer om te kijken of mijn streepjes dan duidelijker zijn, minder zijn, of misschien (ik hoop het niet) weg zijn.

Heel veel succes meis...ik weet hoe het voelt om in deze onzekerheid te zitten. Het ene moment denk ik dat het goed zit en het andere moment denk ik van niet.....heeeel frustrerend dat wachten.

Hoe voel je je verder.
Ik ben 3 dagen ietsje misselijk, niet sochtends maar savond. Beetje opgeblazen boerderig gevoel.
Sinds gister gevoelige borsten (als ik aan de zijkant druk voelt het een beetje gekneust/spierpijnerig) maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden.

Hou je me op de hoogte, ik ben erg benieuwd.

Gr. Niek

Dag Laura en andere meiden,

bij beide kindjes wees de test na een week over tijd zijn pas een positieve uitslag.

Bij mijn tweede zwangerschap nu kreeg ik 1st zo'n lullig lichtblauw streepje (test etos).
Daarom heb ik de clearblue test gehaald en die gaf 2x een dikke plus aan.
Vooral de 2e test die ik in de ochtend deed.

Succes!!!!!

Hoi Laura,

Wat ontzettend verwarrend he!
In het topic "zo verschrikkelijk boos" zit Esther met precies hetzelfde!
Ik heb hetzelf in mei gehad, ik was overtijd, en misselijk, heb maar liefst 4 testen gedaan, en allevier zooooo vaag positief, dat ik er niet helemaal op vertrouwde, ook kwamen bij 2 testen het tweede streepje pas met 6 minuten ofzo.
Toen ik een digitale test deed van Clear Blue kwam er 'niet zwanger' , en ja hoor, de volgende dag werd ik ongesteld.
Ik heb me toen voorgenomen nooit meer 'streepjes testen' te kopen, omdat die naar mijn mening toch vaak vals positief aangeven.
Een maand later werd ik weer niet ongsteld en deed de digitale test, en toen verscheen er 'zwanger' !!! En dat ben ik inmiddels nog steeds gelukkig!
Maar ja, ik hoor wel meer dat die kruidvattesten erg gevoelig zijn, dus zou het ook gewoon kunnen zijn dat je wel zwanger bent, maar nog te vroeg getest hebt met die andere test!
Ik zou nog even een weekje wachten.....(makkelijk gezegt he!!!!) en dan nog eens testen!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Liefs Teddy

een streep is een streep dus GEFELICITEERD!!
dat die digitale nog negatief aangeeft kan zijn omdat die pas positief aangeeft vanaf een hoger hcg gehalte. en je zegt zelf pas 2 dagen overtijd te zijn en het hormoon stijgt heel snel, over een paar dagen zal de digitale ook wel positief zijn..

van harte gefeliciteerd..!!!

liefs en groetjes as.Juli mama 10.5

Terug
Bovenaan