zwanger of niet ? help !

Hoi Dames,

Ik had een vraagje, ik ben nu bijna 5 wk overtijd. Toen ik 1 wk overtijd was begonnen mijn tepels heel erg gevoelig te worden had er bijna 2 wk last van en toen ik 4 wk overtijd was begon ik gewoon misselijk te worden dus niet overgeven of zo....als ik iets at dan werd ik gewoon misselijk van het eten en dat is gewoon tot op heden niet weggegaan....had getest maar negetief (1e wk). Wat denken jullie heb wel af en toe last van mijn buik en heb alleen dunne doorzichtige afscheiding geen dikke witte meer alleen doorzichtig als water ! En nog een vraag is het mogelijk als je in de 2e maand van je zwangerschap last krijg van korte adem ? Wie kan mij helpen....
Is het mogelijk dat ik zwanger ben ?

groetjes,

fanna

hoi hoi,als ik jou was zou ik nog een test doen,je hebt ale verschijnselen,over die korte amdem,nee dat kan niet,dat heb je laaat in de zwangerschap,doordat de baby groter wordt,gr manuela en veel sucses

Hup, een test doen natuurlijk. Die eerste keer dat je een test deed, had je lichaam waarschijnlijk het HCG-hormoom nog niet aangemaakt. 5 wk overtijd is wel errug lang. Laat even weten wat de uitslag is.

Hup rennen naar de drogist en koop een test. Hoe heb je het vol gehouden zeg om zo lang te wachten???? Ik zou zo nieuwschierig zijn!
Enne als de test weer negatief is zou ik ff naar de ha gaan. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Succes, gr Sophia

Terug
Bovenaan