Zwanger of niet help!!!

<p> Mijn laatste dag van menstruatie was op 23mei. 29 juni roze afscheiding bij het vegen, 30 juni paar druppels bloed met sliertjes  daarna de hele dag niks en 1 juli na het plassen paar druppels bloed en een klein stolsel in de wc pot heb aangeraakt en het is gewoon bloed. Daarna de hele dag niks geen buikpijn alleen menstruatie pijn onder mijn buik niet pijnlijk maar die gevoel van he nu wordt ik ongesteld geen pijn aan mijn borsten wat ik eerder had als ik ongesteld werd. dus toen twijfelde ik of ik niet zwanger kan zijn. 2 juli heel licht streepje en daarna een test gedaan bij de huisarts op 6 juli negatief.  En 11 juli positief 12 juli positief. 13 juli echo inwendig niks te zien alleen baarmoederslijm, toen heeft de verloskundige gynaecoloog erbij geroepen om mee te kijken want volgens haar was het een miskraam wat ik heb gehad, maar volgens de gynaecoloog kam het ook zijn dat ik wel zwanger ben maar te vroeg dus niet 8 weken. Kan dat. </p>
 
Als je niet weet wanneer je eisprong was, dan kun je best korter zwanger zijn. Een positieve test op 11 juli zou betekenen dat je ongeveer 4 weken zwanger bent. Op de echo is dan nog niets te zien
 
Terug
Bovenaan