zwanger of niet...helpp

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
Om te beginnen alle zwangeren onder ons van harte gefeliciteerd.Ik ben nieuw hier en kom hier al vanaf mei op dit forum,maar las wel altijd,maar kont niet reageren, er stond steeds een foutmelding, nu ben ik bij een kennis en kan ik dit typen.Ik ben 2 dagen overtijd. heb vandaaag getest(etos eigen merk) er kwam wel een licht tweede streepje, later op de dag met clear blue getest en je zag wel een +, maar als je niet zwanger bent krijg je een -, en bij mij was er een duidelijke verticale streep, maar die horizontale was lichtblauw(bijna niet te zien)Als ik niet zwanger ben moest doe horizontale toch juist duidelijk blauw zijn en niet die verticale...wie weet het??. Ik snap er niks van. Heb vandaag urine gebracht naar het ziekenhuis,omdat ik vorige maand ookal overtijd was en mijn testen negatief waren. morgen krijg ik waarschijnlijk de uitslag.Ik was sinds mei gestopt met de pil, dus ik hoop wel dat ik zwanger ben!!!Veel succes allemaal!

Ik hoop dat iedereen snel zwanger wordt.

Dankjewel allebei, hoop dat ik ook echt zwanger ben. Ik kan me nergens meer op concentreren, en had de hoop al opgegeven dat ik door moest naar de 5e ronde, maar ik juich iet te snel...maar Ik hoor het morgen. Zijn jullie zwanger??Ginger en Aurora??

Ik heb vandaag getest en was niet zwanger.. Ik zit te wachten op mijn eerste echte menstruatie na het stoppen met de pil (zie http://aurora.web-log.nl)...
Laat je even weten wat de uitslag is?

Groetjes, Aurora

Jammer van de test, maar anders test je over 3dagen nog een keer. Ben je trouwens al lang bezig.(Je hoeft geen antw, te geven hoor)Ik laat het weten morgen.....dit forum is echt verslavend, moet slapen,want anders kan ik morgen niet fit zijn op schoolreisje....Ik heb trouwens buikpijn en het lijkt gewoon ongesteldheidsbuikpijn en verder heb ik nerges last van, alleen die testen vond ik zo vaag...

slaap lekker alvast

Terug
Bovenaan