Zwanger of niet kruidvat action positief clearblue" niet zwanger"

<p>hoi ik heb 4 testen van de action gedaan 3 dagen voor nod en op mijn nod dag ook nog 1 getest. alle 4 testen positief. Trouwens 1 test ervan was van de kruidvat 2voor5. Toen heb ik nog savonds op mijn nod dag clearblue weekindicator test gedaan die gaf niet zwanger aan? Word gek wat denken jullie?? </p>

Proficiat!
Clear blue is minder gevoelig en je deed het ook niet ochtend urine. Dus geen zorgen je bent zwanger. 
Over paar dagen smorgens met clear blue herhalen als je dat wilt. 

Misschien over 2 dagen nog eens proberen te testen met CB. 
De testen van het Kruidvat en action hebben een lagere hcg waarde nodig om te bepalen of je zwanger bent! ? 
dus denk dat je er toch al wel een klein beetje vanuit kunt gaan dat je zwanger bent hoor! ?

Wil niet vroeg juichen ik hoop het ik ga deze week mn bloed testen. Ik voel wel pijn in onderbuik en onderrug ben bang dat hetalsnog misgaat! :( ik laat het meteen weten hier na paar dagen dankjulliewel

Waarom ben je bang om op de reguliere testen te vertrouwen? Heb je ervaring met miskramen/vals positieve testen? In principe is een positieve test gewoon bewijs dat je zwanger bent hoor! En als je nu met verschillende merken nog verschillende uitslagen krijgt, komt dat inderdaad door de gevoeligheid van de testen. Als je over een paar dagen test, zouden ze allemaal positief moeten aangeven!
Die buik/rugpijn hoort er ook gewoon bij op het begin hoor. Ik dacht de eerste tijd ook dat ik misschien wel ongesteld zou worden, omdat ik steeds buikpijn had. Uiteindelijk een gezond mannetje op de wereld mogen zetten!

Dankjewel voor je reactie. Voel me weer gelukkig opgelucht met dit soort reacties. Ik heb dit 1x meegemaakt en misk. Gehad met 5.weken 6 dagen. In februari. En 1 x valse positief test gehad vandaar :(:( 

Terug
Bovenaan