Zwanger of niet meer

Hallo,

Ik ben nu 5 weken zwanger, komende woensdag krijgen we eindelijk een echo.
Afgelopen week heb ik 2 dagen wat bloed bij het afvegen, ik heb gelijk de gynicaloog gebeld en die deed er erg makkelijk over. Als het erger werd en krampen kreeg moest ik bellen. Mijn urine is altijd helder, heb ook niks verloren, maar ik heb ook geen zwangerschapssymptomen.
Eigenlijk al vanaf het begin dat ik via het ziekenhuis en thuis zwangerschapstest weet dat ik zwanger ben heb ik geen enkele symptomen.
Ik wil graag een kindje, hebben al eerder een miskraam gehad. Maar durf er nu nog niet van te genieten, te bang dat ik toch niet zwanger ben.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Grt Mia

Ik zou even je vraag op de zwanger-site zetten. Daar heb je een speciaal forum voor zwanger worden na een miskraam. Dat sluit iets beter bij je aan denk ik. Symptomen zegt niets meid. Ik heb 3 miskramen gehad en ben nu zwanger van kindje nummer 2 (5e zwangerschap) Ik heb bij beide wel bloedverlies gehad, maar geen enkel zwangerschapsymptoom. Dus niet misselijk, opgeblazen gevoel of zoiets. Ik ben nu 25 weken en het is dat het kindje goed beweegt anders zou ik het alleen aan mijn vermoeidheid kunnen merken. (en die begint pas later dan 5 weken) Dus helaas is het niet anders dan dat je af kunt wachten tot de echo. Maar verwacht er niet te veel van. Met 5,5 week zien ze alleen nog maar een vruchtzak. Nog geen kloppend hartje. Ik was zelf destijds in de veronderstelling dat het al heel wat was. Maar dat viel me toen tegen en maakte ik me alsnog veel zorgen.

Heel veel succes morgen.

Bij mij kwamen de symptomen pas na 6 a 7 weken. Dat hoeft dus niet meteen. Sterkte en succes de komende weken.

Ook ik had pas laat de symptomen, hoeft niks te betekenen. Heb wel vaker gehoord van licht bloedverlies wat ook niks was, kan nog wat innestelingsbloed zijn.
Succes komende woensdag

ik heb ook geen typische zwangerschaps kwalen gehad. dus ik geloofde mijn test ook niet echt. was ook heel bang dat de echo gemaakt ging worden, en er niks te zien zou zijn... maar gelukkig zat er toch echt wat en toen geloofde ik het pas. bloed zegt niet alles he, er zijn zelfs vrouwen die de hele zwangerschap soort van ongesteld worden. gewoon de echo afwachten,meer kan je nu toch niet doen.

Terug
Bovenaan