zwanger of niet? wat denken jullie,.....

A

Anoniem

Guest
hallo dames,...

Ik ben fiene en moeder van een jongetje van 2.
Ben nu al vanaf januari bezig om zwanger te worden.
Vorige maand ben ik nauwelijks og geweest, alleen oud bloed.
Heb het idee, dat mijn buik wel opgeblazen is. Nu moet ik dinsdag weer og worden.
Heb al wel test gedaan van etos, maar dat was 1 streep en dus niet zwanger, maar jullie hebben het over als je een streep ziet ben je zwanger. Hebben jullie het dan over andere testen? Ik wacht nu maar af,......
Wel weer spannend. Bij mijn eerste kindje was ik gelijk zwanger,..... dus is het wel even wennen zo.
Kan iemand mij duidelijkheid geven?

groetjes fiene,......

Hoi Fine,
Het ligt echt aan de test die hebt gekocht. Je moet even goed de bijsluiter lezen. Meestal is er namelijk ook een controlestreep of stip te zien, deze laat zien dat de test goed is uitgevoerd, maar zegt niets over een eventuele zwangerschap. Lees het even en laat even horen hoe het gaat.
Natascha

Hoi Fiene,
Ik las net je reactie op mijn stukje. Ik zou voor de zekerheid nog een test doen, want na tien minuten zijn ze niet betrouwbaar meer en een week kan lang duren om te wachten hoor. Ik heb meestal de testen van kruidvat. Deze zijn niet zo duur (want ik verslijt er nogal wat) en heel duidelijk.
Ik ben trouwens 13 maanden bezig met zwanger worden. Sinds 9 maanden is bekend dat ik geen eisprong heb, dus deze wordt opgewekt met Clomid (hormonen).
Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad. Wil je een keer mailen of msn is ook goed hoor. Dit is mijn mail: nataschadek@hotmail.com  
Groetjes Natascha

Terug
Bovenaan