zwanger of niet wat denken jullie

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Lees net pas mee op jullie forum maar heb zelf ook een vraagje.

Ben sinds pasen (ja echt 3 a 4 wk. geleden) gestopt met de pil. Zou afgelopen do. ongi moeten worden maar tot nu toe nog steeds niks...... Wel krampjes onder in m'n buik, opgezette borsten en meer afscheiding dan normaal............. Wat denken jullie??

Was van ons dochtertje ook binnen 3 maand zwanger maar of ik nu al zwanger ben. Test morgen vroeg maar wil graag ook jullie idee horen (heb er vannacht namelijk niet van geslapen).

gr.

Nikkiero

hoihoi,

ja moeilijk te zeggen. Misschien ben je aan het ontpillen. Maar ja, misschien ben je wel zwanger.

heb je al een testje gedaan vanochtend?

Groetjes,
Mienetje

Hoi hoi,
Jiij het lijkt er wel op, das dan lekker snel toch, maar je weet het natuurlijk nooit het lichaam houd je soms ook voor de gek!!!
Dus zou ik wel ff testen en ik hoop dat je dan gewoon zwanger bent!!!

Zal duimen!!!

Liefs Sandy

ik maakte hetzelfde mee als jij ik was 5 dagen overtijd, gevoelige borsten, terwijl ik dit nooit heb, veel afscheiding en noem maar op.
bij mij was het het ontpillen, want toen de duivels kwamen, kwamen ze ook goed!
succes

quote: fiepke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2006 09:21:17'));

ik maakte hetzelfde mee als jij ik was 5 dagen overtijd, gevoelige borsten, terwijl ik dit nooit heb, veel afscheiding en noem maar op.
bij mij was het het ontpillen, want toen de duivels kwamen, kwamen ze ook goed!
succes

en daar moest nog bij:

maar het zou natuurijk kunnen, doe idd een test en laat het ons snel weten!
als het de eerste keer zou kunnen, waarom niet de tweede keer

Hoi hOi,

Vanmorgen test gedaan en die was negatief. Zou dan wel ontpillen zijn.....

Raar toch, denk je van ik herken het wel (omdat ik al eens zwanger ben geweest) en houd m'n lichaam me toch zomaar voor de gek. Hoop nu wel dat ik snel ongi wordt en weet dat alles weer goed op gang is. En dat die klachten verdwijnen....

gr.

nikkiero

Terug
Bovenaan