Zwanger of niet? Willen zo graag

<p>Hallo </p><p> </p><p>sinds enkele dagen kamp ik met wat symptomen dat we vermoeden dat ik zwanger ben maar testen gewoonweg nog te vroeg is.</p><p>- gevoelige borsten</p><p>- af en toe wat misselijk </p><p>- gevoelige buik/ kramp</p><p>- emotioneel </p><p>- hoofdpijn </p><p>- iets meer puistjes</p><p>- moe zijn</p><p>- idee zwanger te zijn.</p><p> </p><p>we hebben namelijk flink geklust rond de eisprong 14/15 mei en zou 29’mei ongesteld moeten worden. <br />maar omdat ik al wat klachten heb kon ik het niet laten om toch te testen vandaag (ja ik weet het dom is te vroeg) en die was nog negatief, ik wou dinsdag of woensdag nog een vroege test doen van de action. En anders op de 29e pas </p><p>maar misschien kunnen jullie me een beetje moed in praten?</p>
 
Wachten tot de 29e om te testen, snap dat het moeilijk is maar je moet helaas nog even geduld hebben. Ik hoop het voor je!
 
7dpo is echt nog te vroeg om klachten te hebben van een zwangerschap aangezien de innesteling pas bij 8-12 dpo optreedt en je dan pas hcg (zwangerschapshormoon) aanmaakt. De klachten die je nu hebt passen waarschijnlijk wel bij de klachten die je normaal ook in je cyclus kan hebben omdat je hormonen nou eenmaal schommelen (pms klachten). Wachten tot je 29 mei wel of niet ongesteld wordt en dan testen geeft je de meeste zekerheid
 
Ik zou ook wachten tot de 29e
ik kreeg pas klachten na 6 weken zwangerschap dus lijkt me idd ook vroeg. En sat we zwanfer wilde worden had ik ook allemaal dat soort klachten maar werd telkens omgesteld. Misschien omdat je het zo graag wilt dat je hrt dan ook overal op let. Ik hoop het wel voor je!
 
Ik snap het wel hoor. Ondanks dat ik zelf beter wist, ook altijd vroeger getest. Wat ik op een gegeven ogenblik zelfs deed was elke dag (van de twee wachtweken)  opschrijven welke 'klachten' ik had. De ene maand had ik wel allerlei klachtjes en de andere maand niet. Ik maakte me op een gegeven ogenblik helemaal gek hiermee. Dan was het elke maand: 'zie je wel, het voelt deze maand heel anders...'. Ik hield bij wanneer ik wel/niet krampjes had zodat ik voor mezelf ook kon zien dat dat eigenlijk niets zegt.
 
Moed inpraten is denk ik het laatste wat we moeten doen, iedere vrouw die graag zwanger wilt worden denkt dat ze zwanger is en voelt allerlei kwaaltjes dus zou mij er niet zo op focussen en een weekje wachten met testen nog. Je bent nu 8dpo en de kans dat jouw eventuele innesteling al is geweest is erg klein, daarna ga je pas HCG aanmaken en kunnen langzaam kwaaltjes komen. Het zit helaas echt tussen je oren en zal weinig met een zwangerschap te maken hebben. Dit past namelijk heel goed bij hoe je je voelt na een eisprong
 
Ik ga ervan uit dat ik net een innesteling heb gehad heel klein beetje rozig bloed dus hopelijk is het echt raak? 
 
Terug
Bovenaan