Zwanger of niet zwanger? 2 weken over tijd.

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal,</p><p>Ik hoop dat iemand van jullie mij misschien zou kunnen helpen/adviseren. Ik ben bijna 2 weken overtijd. Mijn NOD was 29 juni. Mijn man en ik hebben onveilige seks dus ik heb een test gehaald van leidapharm en die gaf een heel licht 2de streepje. Aantal dagen later heb ik nog 2 testen gedaan en deze waren allemaal negatief.  Heb het met ochtendurine gedaan en op de goede manier uitgevoerd. Tot op de dag van vandaag nog altijd overtijd en meerdere negatieve testen.</p><p>Nu geef ik ook nog altijd borstvoeding op verzoek aan mijn zoontje van bijna 6 maanden en zijn begonnen met bijvoeding. Ik werd weer licht ongesteld toen mijn zoontje 3 maanden was en die maand ernaar weer heel lichtjes. Pas 29 mei had ik weer een 'erge' ongesteldheid. Mijn cyclus was voor de zwangerschap 30 dagen en die 2 keer lichte ongesteldheden waren ook aan het einde van de maand.</p><p>Zou het kunnen dat ik een maand ongesteldheid oversla i.v.m. dat ik borstvoeding geef? Wat zouden jullie doen in mijn geval? </p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Door het geven van borstvoeding kan het idd een aantal maanden duren voordat je cyclus en dus menstruatie normaal op gang is. 
Dat je een positieve test in handen hebt gehad, behoord daar los van te staan.. want een test is alleen maar positief indien je hcg hoog genoeg is om een zwangerschap aan te duiden. Dat de testen erna vervolgens negatief zijn kan ook diverse oorzaken hebben: of je had nog een meetbaar hormoon gehalte van je vorige zwangerschap, of je hebt te maken met een missed abortion en een miskraam die niet op gang komt, of je zou nog een andere merken zw testen uitproberen. Het is hoe dan ook raadzaam om contact op te nemen met de huisarts om dingen uit te sluiten.
veel succes in ieder geval!
 
Dank je wel voor je reactie. De positieve test was van een ander merk als de negatieve. Verder ga ik inderdaad maar een afspraak maken bij de huisarts.
 Harstikke bedankt!
 
Terug
Bovenaan