Zwanger of niet zwanger

<p>Help!!</p><p>Ik weet het even niet meer. Heb 24 juli mijn laatste menstruatie gehad. Meestal zit er 35 dagen tussen. Na die 35 dagen bleef mijn menstruatie uit, maar de test was ook negatief. 3 dagen later nog een keer gedaan, maar ook deze was negatief. </p><p>Afgelopen maandag nog 1 gedaan maar ook nog steeds negatief. Gisteren heb ik er ook 1 gedaan en toen was er eindelijk een hele lichte roze streep te zien. </p><p>Nu heb ik sinds vanochtend bloedverlies. Het is niet heel erg veel maar ook niet erg weinig. Heb ook niet echte buikkrampen wat ik normaal wel altijd heb tijdens me menstrutie.</p><p>Maar nu weet ik het dus niet meer ben ik zwanger dat dit innestelingsbloeding is of is dit alsnog gewoon mijn mentruatie.</p><p> </p><p>Heb 20 juni wel een curretage gehad dus kan het zijn dat me lichaam van slag is? Wie kan me misschien helpen?</p><p>Owja alle testen zijn gedaan met ochtendurine.</p>
 
volgens mij kan het geen innesteling meer zijn want als he positief test is die al geweest. 
Ik zou even de ha of vk  bellen voor de zekerheid. 
 
Veel succes!
 
Terug
Bovenaan