Zwanger of niet zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even een vraagje.
Ik heb maandag 5 december een zwangerschapstest gedaan omdat ik over tijd was.
Na 1 jaar klussen was het resultaat eindelijk zwanger!!!!
Maar door de twijfels heb ik vandaag 7 decemer nogmaals een test gedaan. Resultaat niet zwanger ..........

Nu ben ik van plan om volgende week nog een test te doen.

Maar wat zijn jullie ervaringen? Raak of niet raak?

Alvast bedankt!!!

Hoi Wenna

Dat is nou precies de reden waarom ik nog niet ga testen. Ik ben een beetje te bang dat het tegen zal vallen denk ik.
Ik ben bang dat ik blij word om niks.

Als ik jou was maakte ik een afspraak met mijn huisarts denk ik.

Hier heb je misschien niet zoveel aan, maar toch veel sterkte.

Ik duim met je mee.
Sterkte

Liefs Mier

Jeetje wat enorm balen zeg.
Heb je dezelfde test gebruikt als toen je positief had getest en heb je 's morgens getest?
Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent.
Liefs Rene

Dank je voor jullie reacties.

Ja 2x dezelfde test van clearblue en beiden 's ochtends.
Heeft iemand geen goede ervaring met clearblue?

Ik heb alleen maar getest met clair blue en ik heb er geen goede ervaring mee omdat ze niet aangaven wat ik wilde zien ZWANGER of een dikke +
Maar volgens mij zijn het hartstikke goeie testen hoor.
Misschien moet je over een paar dagen nog een keer testen, maar ja dat duurt lang he....
liefs Rene

Hai

Tjemig kan dat ook nog, ik vond het al wat dat als je overtijd was en de test zij negatief en dat je dan een week later nog niet ongi was geworden.
Nou ik zou denk ik een week later nog een test doen, ook al weet ik dat je ook naar de dokter kunt gaan maar ik heb het niet zo op onze dokter. Zou je niet de verloskundige kunnen bellen om de vraag voor te leggen?
Succes ermee

liefs Wies

Hai,

Wat vaag zeg, maar een test kan toch nooit positief aangeven als het niet zo is??? Andersom kan ik me wel voorstellen. Andere concentratie van je urine ofzo. Balen zeg!! Zou de huisarts vragen of hij het voor je wil testen want anders blijf je onzeker lijkt me, zelf al doe je nogmaals een thuistest.

Suc6 en hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent!!

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan