zwanger of niet zwanger

Ik heb een paar weken terug een zwangerschapstest gedaan.
Die had een licht positief streepje.
De dag erna heb ik een kleine bloeding gehad van 6 dagen met niet meer bloedverlies van ongeveer een theelepen per dag.
Ik en mijn partner dachten aan een innestelingsbloeding.
Wij zijn vorige week naar de huisarts geweest gezien het feit dat ik wel alle symtomen heb en nog steeds.
Hij zei wacht nog even een paar weken en doe dan weer een test misschien dat ie dan duidelijker positief uitslaat.
Wij dachten vandaag van weet je we doen gewoon weer een test uit nieuwschierigheid maar die sloeg negatief uit heel vreemd omdat we daarvoor bij 2 testen een licht positief streepje hebben gehad.
Ik ben wel super moe en heb wel een enorme trek en verder maagzuur en misselijkheid enz.
Een paar vrienden van ons zeiden vanavond bel de huisarts morgen voor een doorverwijzing naar de gynacoloog maar ik heb het idee dat de huisarts die niet gaat geven.
Misschien hebben jullie nog ideeen hoe en wat hiermee want ik vind het maar vreemd 2 positive testen en dan ineens een negative en niet ongesteld of tekenen ervan.
Ik hoor graag jullie gedachtes en tips hierover.

Gr angelique
 
ik heb dit ook gehad een paar positieve testen paar negatieve testen... ook geen bloedverlies.. echo gehad in z huis niets op te zien ... ze zagen wel dat het aan t rommelen was dat er miss van paar wekn later toch raak is geweest.. en intussen 12wkn zwanger,.. en van de positieve en negatieve testen..?? is waarschijnlijk wel zo geweest en fout gegaan maar nooit geen bloeding gehad... verder niks weet nu ook nog steeds niet hoe of wat en of t er nou uit is gegaan..
 
Terug
Bovenaan