Zwanger of niet zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ben inmiddels 3dagen overtijd. De testen van de kruidvat 2 voor 5 euro blijven hartstikke negatief.
Nu heb ik een test gedaan van clearblue dat je een plusje moet zien. Ik zie echt een inieminie plusje. Maar hij is zo inieminie dat ik niet weet of ik het moet geloven. Wat denken jullie?? Eind van de week wil ik weer gaan testen met de hoop dat hij dan wel duidelijk is!!

Liefs!

Ik zou over minimaal 2 dagen nog een test doen. Als je zwanger bent, zal de test duidelijker zijn!

Liefs Daisy

Yep, sluit me aan bij Daycey, nog even geduld dus.
Succes en hopelijk wordt de test eind van de week een dikke vette plus!!!

Liefs Mamamijn

ik ook , ik ben inmiddels 6 dagen over tijd 2 testen van morgen gedaan en als nog negatief terwijl de test vrijdag aangaf een lichte + ... mijn huisarts gaf als advies wacht nog 10 dagen en test dan opnieuw ..Ik zou jou dus ook aanraden te wachten ;)

Suc6 !!

Liefss

Carool... 10 dagen? Die huisarts is gek! Nee hoor, maar 10 is wel veel...

Kirstenn: een plusje komt er niet zomaar en elke test is anders. Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen. Succes en... Hopelijk zie ik je bij t december-mama-forum!

ja indd 10 is veel maar ach zal hoe dan ook moeten wachten met of zonder ongi ...

Ik heb toen een digitale van cb gedaan omdat op de andere de + wel te zien waren maar voor mij niet overduidelijk genoeg :) Succes!

ooo wat spannend ...hopen dat t morgen of overmorgen een vette plus is !!!

liefs tamara

Terug
Bovenaan