Zwanger of niet ?

Hoi Meiden,
12 feb was ik ongi geworden, dit duurde slechts 4 dagen. Op 19 feb hebben we geklust enVolgens mij heb ik op 22 feb mijn eisprong gehad want had ineens enorm slijm (eiwit). de volgende dag bleef het veel afscheiding alleen werd dit witter. gister 25 feb ook nog steeds veel witte afscheiding maar niet slijmerig. heb ook last van krampjes en steekjes in mijn buik. Sinds vandaag 26 feb heb ik ook last van mijn borsten ze zijn gevoeliger in de vorm van pijnlijk. ik weet dat ik nu nog niet kan testen maar maak mezelf helemaal gek. wat denken jullie ??
 
Sperma kan drie tot vijf dagen in je lichaam leven, dus als je drie dagen na de seks (onveilig, ga ik van uit) je eisprong had is dit zeker mogelijk! In de tussentijd zal ik zo rustig mogelijk blijven, hoe moeilijk dat ook is. Je kan namelijk ook symptomen gaan krijgen omdat je er zo veel aan denkt.. Konden we het maar uitzetten, hè? 

Wanneer is je NOD?
 
NOD is de dag wanneer je ongesteld zou (moeten) worden!

Ik zou een test halen en deze rond je NOD doen! Dan weet je het zeker :) 
 
Toen ik de eisprong had gehad kreeg ik ook veel witte afscheiding en die heeft aangehouden tot na mijn NOD. Nu nog steeds maar inmiddels ben ik 16 weken zwanger ?
 
Terug
Bovenaan