Zwanger of niet ?

<p>Goedemorgen meiden! </p><p> </p><p>Ik voel me een beetje gek dat ik dit hier vraag maar ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!</p><p>Mijn Cyclus is heel erg verschillend na dat ik in mijn 1e zwangerschap erachter kwam dat het hartje na 7 weken niet meer klopte! Wij hebben hierna besloten om gewoon te blijven doorgaan omdat ik vond als m’n lichaam er weer klaar voor was ‘t vanzelf (hopelijk natuurlijk) weer zou gebeuren. Dit was in Maart 2018</p><p>M’n Cyclus is de ene keer 30 dagen de andere keer 37 dagen soms er tussenin.. </p><p>Nu ben ik al een paar dagen misselijk en nog wat klachten en dacht ik gister laad ik eventjes een testje doen, als ik m’n cyclus op 30 dagen hou moet ik pas over 4 dagen ongesteld worden.</p><p>En de test was licht positief! Voor de 5 min wachttijd. Later werd hij donkerder.. Ik heb deze testen altijd gebruikt en hij is nooit licht positief geweest alleen toen ik dus echt zwanger was wat helaas mis is gegaan.</p><p>Ik heb er nu vanochtend nog 1 gedaan en weer was die licht positief! </p><p>Ik heb de Ultra gevoelige zwangerschaps testen van Zwanger enzo voor 6 dagen voor je ongesteldheid.</p><p>Ik weet natuurlijk dat ik nog wel een paar dagen moet wachten om zeker te zijn en de streep meteen goed donker word maar (En eventueel over een paar dagen even een ander testje bij de kruidvat halen) wat denken jullie? Is dit vals alarm of zou ik toch echt heeel pril zwanger zijn ? </p><p> </p><p>Alvast bedankt voor het hele verhaal lezen hahah en ik hoop dat jullie mij tips of iets van antwoorden kunnen geven. :):)</p>
 
Hallo, 
 
als ik dat zo lees zou je wel zwanger kunnen zijn. Ik hoop het voor je!  
 
Toch zou ik nog even die andere dagen afwachten hoe moeilijk dat het ook is. En dan een gewone test doen. 
In mijn zwangerschap heb ik alleen getest op de dag nadat ik mijn menstruatie had moeten krijgen. En toen ik het niet geloofde dat mijn test positief was heb ik de andere een ochtend later gedaan. En dit heb ik gewoon gedaan met de 2 testen voor 5 euro van de kruidvat. 
 
Tsja een streep is een streep, maar ik weet dat ik ook een test van een ander merk had gekocht om het te 'checken' haha. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
 
Ik snap dat opnieuw testen niet. Een streep is een streep, dus ben je zwanger. Ingewikkelder wordt het niet. Mis gaan kan het uiteraard nog wel, maar dat merk je doordat je dan gaat bloeden. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Dat opnieuw testen was meer omdat het streepje zo licht was! En ik dus wou kijken of het niet aan de test lag bijvoorbeeld 
 
Bedankt! :)Hahah 
Vind het wel heeeel erg spannend hoor vooral omdat het de vorrige keer mis is gegaan! 
 
Dat snap ik hoor, ik heb voor mijn vijfde kindje ook vier miskramen gehad. Maar bij niet zwanger komt er echt geen streepje. En een hele duidelijke streep wil ook niet zeggen dat het goed blijft gaan. Dus helaas ben je pas wat uit de gevarenzone na een goede echo rond 12 weken
 
Spannend zeg!
Streep is indd een streep dus hoop voor je dat het goed blijft gaan! 
Spannend blijft het toch wel! Ik heb ook ren miskraam gehad en nu 35 weken zwanger en nog is t spannend haha
 
Terug
Bovenaan