Zwanger of niet?

<p>Hoi dames,</p><p>volgens mijn kalender zou ik maandag weer ongesteld moeten worden.</p><p>ik kon niet wachten met testen, dus ik heb vanochtend de test van het kruidvat gebruikt (die je 4 dagen voor je nod kan doen volgens de verpakking).</p><p>de eerste gaf een plusje, maar het was wel heel licht. </p><p>Voor de zekerheid heb ik er toen nog twee gedaan.</p><p>die gaven allebei weer een plusje, maar wel licht.</p><p>kan ik er nu wel of niet van uit gaan dat ik zwanger ben??</p><p>bedankt!</p>
 
Ja hoor! Een streep is een streep! Gefeliciteerd! Doe over 2 dagen nog een test, dan zul je zien dat de test al veel duidelijker is.
 
Inderdaad! Streep is een streep! Mits je hem binnen de tijd afleest die erop staat (niet na een uur bijv) 
Gefeliciteerd! 
 
Plusje is een plusje lijkt mij. Je zou ook gewoon maandag kunnen afwachten, als je menstruatie uitblijft dan kun je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent. Zou dan alsnog even testen voor de zekerheid.
Ik wil je nu niet onzeker maken, maar ik dacht vorige maand ook dat het raak was en zo voelde het ook, zelfs een innestelingbloed gehad enzo. En toen werd ik gewoon wel ongesteld. Ik had wel meer pijn en bloed dan ik gewend ben. Mogelijk een innestelingfout. Balen, maar het kan allemaal nog anders lopen dan je denkt. Dus ik zou gewoon eerst even je menstruatie afwachten. 
 
Bedankt voor jullie reacties! Ik doe volgende week gewoon voor de zekerheid nog een test.
al ben ik stiekem al wel een beetje blij! Hihi
 
Ik zou ook inderdaad nog even een paar dagen wachten. Bij beide zwangerschappen had ik het idee dat mijn menstruatie gewoon begon. Toen deze na 3 dagen al ophield, vond ik het wat verdacht. Normaal is deze bij 5-7 dagen. Bij de eerste zwangerschap pas een week na NOD getest, omdat ik dus dacht ongesteld te zijn geworden. Toen opperde mijn man dat ik maar eens een test moest doen (blijkbaar was mijn gedrag wat anders :D ) Nu bij de 2e direct op NOD getest (negatief), 3 dagen na NOD getest (weer negatief) en pas een week na NOD positief getest. Gok dat het bij mij wat langer duurt voordat het hormoonlevel hoog genoeg is voor de test, terwijl dit ook een CB test was die je 4 dagen voor NOD al zou kunnen gebruiken.
Heb gelukkig amper last van misselijkheid, hangt daar wellicht ook mee samen.
Succes in ieder geval! We weten allemaal hoe lastig wachten is :D Hoop op een positieve test voor je!
 
Terug
Bovenaan