zwanger of niet?

hallo meiden, ik was net aan het surfen op internet en kwam jullie forum tegen. Ik ben 28 en al een jaar aan het klussen, zucht..
Nu had ik volgens de site van babybrabbel de 8e mijn niet ongi dag moeten hebben... nog steeds geen duivels te zien.. test van gisteren ook helaas negatief.. nogmaar een zucht. Daar word je toch moedeloos van he. Als het niet zo is oke, maar laten die duivels dan maar komen. Blijven ze weg dan graag een duidelijk teken hihi.
O ik verneem vanalles hoor, ik vloei erg (gewoon doorzichtig), heb gevoelige borsten, snel warm, en heb het idee dat ik al wel 30 kilo ben aangekomen ofzo (niet echt dus) maar mijn buik is wel dikker gewroden. wat denken jullie'??

Ik hoop voor je dat je echt zwanger bent, we lezen hier wel vaker berichten over meiden lang overtijd moeten zijn voor ze positief testen. Ik duim voor jullie!

Kiki

Hoi Joke,
Ik hoop voor jou op een alsnog positieve test. Je kunt in week 5 van jouw zwangerschap pas thuis testen. Ikzelf zat vorige week in week 4 en heb in het ziekenhuis bij mijn gyn al een test laten doen die zwak positief was. toen ik dezelfde dag de test thuis deed was deze negatief. Vandaag dag 10 na mijn ongi dag heb ik weer een test gedaan en deze is positief. Dus misschien moet jij nog even geduld hebben. Ik zal voor jou duimen
Liefs Wen

Terug
Bovenaan