zwanger of niet???

Afgelopen donderdag had ik mijn nod.
Heb nu (zondag)inmiddels 2 keer getest.(Want ben nog steeds niet ongie)
Beide test waren negatief.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Zou ik over een aantal dagen toch positief kunnen testen???

Hoi Anoniem,

Het kan zeker dat je pas later positief test. Ik was pas 5 dagen overtijd toen ik ongi werd en had ook negatief getest. De vraag is inderdaad ook hoe lang je al gestopt bent met de pil. In het begin na het stoppen van de pil kan je cyclus erg onregelmatig zijn en je ongi kan zelfs een lange tijd uitblijven. Bij sommigen duurt het wel 6 mnd of langer voor ze weer ongi worden nadat ze gestopt zijn met de pil.

Groetjes,

Visje

Sorry,

heb in de tijd dat je hebt geantwoord mijn antwoord getypt. Had je tweede berichtje dus niet gelezen!
Ik hoop voor je dat je toch nog een positieve test zult krijgen!!

Visje

Als je altijd regelmatig bent na het stoppen van de pil en nu ben je al een paar dagen overtijd, zou ik volgende week als je nog niet ongi bent nogmaal testen hoor!! Het kan zijn dat je nog niet voldoende zwangerschapshormoon in je urine hebt en volgende week wel! Spannend joh!

Nog andere symptomen??

Suc6 en we duimen voor jullie!

hallo anoniem,

Ik had het net zo,3 maand van de pil een regelmatige cyclus en 7 dagen overtijd + 2 neg. testen. Ik ben dus vandaag ongi. geworden en heb dus vanaf nu een onregelmatige cyclus.
Ik hoop dat jij meer geluk hebt,test over een paar dagen nog een keer als de menstruatie uit blijft,succes

groetjes leeuwin

Terug
Bovenaan