Zwanger? Of niet

<p>Hallo allemaal, </p><p>13 september week voor mijn menstruatie had ik bloedverlies. 1e dag bloedverlies met kleine stolsels en buikkrampen ,2&3 hele lichte bloedingen dag 4 bruine afscheiding en dag 5 alleen maar roze slijm verloren 1 keer. Normaal bloed ik best veel, en het duurt wel zeker 6/7 dagen. Nou ik dacht dus dat dit gewoon menstruatie was , maar sinds 2 dagen ben ik misselijk en heb ik gevoelige borsten. Ik heb ook af entoe krampjes rechts in mijn onderbuik.. </p><p>is er iemand die weet wat het kan zijn? </p><p> </p>
 
Misschien een simpele vraag maar heb je al een test gedaan? Als het een innesteling is geweest dan zou je nu positief moeten testen.
 
In juli had ik precies wat jij nu schrijft. Ik en mijn partner waren er van overtuigd dat ik zwanger was naar 3x getest en alle 3 negatief. Voor de zekerheid naar de huisarts gegaan. Daar bloed laten prikken maar ook negatief. Wij vragen ons nu af of ik toen misschien toch zwanger ben geweest maar al heel vroeg een miskraam heb gehad. Ik slikte toen nog de pil maar ik was hem een paar keer vergeten.
We waren best wel teleurgesteld. Dus 5 augustus gestopt met de pil. 10 augustus eerste menstruatie dag. En dit keer een normale menstruatie. 8 september een positieve test.
 
 
 
Hallo allemaal,
Ik ben 1 sep voor het laatst ongesteld geworden, 14 sep had ik een klein beetje bloed verlies dit was bruin van kleur. Ik had toen al het gevoel dat ik zwanger was kan dit al een innesteling's bloeding geweest zijn?
Ik had gister ongesteld moeten worden ben het altijd stipt op tijd. Mijn borten zijn voller en in mijn onderbuik is iets opgezet. Ook heb ik veel last van witte/waterige afscheiding, ook trekt het van uit mijn liezen naar mijn benen toe. Heb nu 2 testen gedaan, eentje vrijdag en een vandaag. Allebei negatief, mijn gevoel zegt toch echt dat ik zwanger ben. Wie kan mij helpen
 
@ Wendy miss had je die dag he eisprong? Ik had vorige maand n hele pijnlijke eisprong en halve dag later een inlegkruisje helder bloedverlies, had t opgezocht op internet en komt wel vaker voor in combi met ei. Miss heb jij dit ook gehad?
 
@ kershje, het is lastig je maakt je zelf zo gek met de raarste dingen. Het feit dat mijn borsten meer vollume hebben denk je gelijk ik ben zwanger. Maar ja je lichaam kan je zo voor de gek houden. Ik wacht nog even af, en anders ga ik langs de dokter. 
 
denk ook dat het mis is gelopen. Vanochtend een zwangerschapstest gedaan en deze was Negatief..  
@Pumpkin En gefliciteerd met je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan