Zwanger of niet?

<p>Hey meiden, vorig jaar heb ik een miskraam gehad toen ik al 6 maand ver was. Nu probeer ik sinds oktober vorig jaar zwanger te worden maar zonder resultaat. Ondertussen moest ik dinsdag 2oktober ongesteld worden maar nog steeds niets. Heb sinds zaterdag wel gevoelige tepels en best veel slijmverlies.. wat denken jullie?</p>
 
Hoi ik zal me er even tussen voegen, ik heb nog niet helemaal door hoor de site werkt. 
Ik heb nu helaas het volgende probleem en ben op zoek naar mensen die me eventueel kunnen helpen. Mijn laatste menstruatie begon 25 sept. Ik neem nu weer sinds 3 maanden de pil. De laatste strip eindigde op 21 sept.
Ben begonnen met de nieuwe strip op 29 sept en heb de pil dus de eerste 2 dagen geslikt, helaas door omstandigheden 3 dagen de pil vergeten en vanaf 28 sept. Tot de dag dat ik erachter kwam onveilig gevreën. Hebben ons een tijdje niet gezien vandaar zo veel. Nu zit ik dus op dag 6 vann de strip en heb de laatste wel nog ingenomen, bestaat er een kans dat ik toch zwanger kan zijn?? Voor de morning after ben ik helaas te laat
 
 
Terug
Bovenaan