zwanger of niet

<p>Hallo,</p><p>ik zou 1 oktober ongesteld moeten zijn maar dit dus niet geweest,</p><p>kwam ik pas 2 dagen geleden achter aangezien ik een leen toestel had waarop ik geen app op de telefoon had dus niet kon zien wanneer ik dus ongesteld had moeten zijn. </p><p>3 september ben ik voor het laatst ongesteld geweest dus, maar nu heb ik dus vanmiddag( niet met ochtendurine) een test gedaan van clearblue, deze was dus negatief maar heb er dus wel veel voorheen gedronken dus kan de urine verdund zijn. </p><p>Heb dus wel zwangerschaps symptomen: heel erg moe, ongesteldheidspijn 2 x gehad, veel plassen. Volgens internet zou ik nu 7 weken zwanger moeten zijn! </p><p>29 oktober staat mijn volgende menstruatie voor de deur, maar zolang kan ik niet wachten!</p><p style="text-align: left;">wat zou ik doen? Huisarts raadplegen of toch nog maar een keer testen. Zou heel blij zijn met een zwangerschap maar dit was dus niet gepland, maar ga vanaf november een 2 jarige opleiding doen wat mij tegenzit. Maar mijn kinderwens is groter.. </p>
 
 
Hoi,
Wij kunnen helaas niet weten of je wel of niet zwanger bent. De enige zekerheid is een test met ochtendurine! De testen van Kruidvat eigen merk (2 voor 5 euro) zijn goedkoop en reageren super snel op het HCG hormoon. Misschien kan je die aanschaffen en opnieuw testen met ochtendurine. Als het toch negatief is zou ik je volgende menstruatie afwachten. Het komt vaak voor dat vrouwen 1 maand overslaan om de zoveel tijd, je lichaam kan soms heel gek doen. Als je weer een cyclus overslaat en je blijft negatieve zwangerschapstesten hebben dan zou ik de HA wel inschakelen! Heb je altijd al wel een regelmatige cyclus?
Succes.
 
Bedankt voor je snelle reactie, 
heb normaal altijd een regelmatige cyclus, Hou precies een app bij waarop ik kan zien wanneer ik ongesteld moet worden en wanneer ik het meest vruchtbaar ben en dit hou ik dus vaak netjes in de gaten, maar dit niet gedaan sinds ik leen toestel had en kwam er dus daarom 2 dagen geleden achter dat ik 1 oktober niet ongesteld was geworden.. 
 
 
Hi, 
Als je inderdaad 7 weken zwanger zou zijn, zou de test alsnog reageren. Bij mij was ie knalrood ook met niet-ochtend-urine. 
Ik zou inderdaad nog eens testen en ook naar de huisarts gaan om te checken of verder alles oké is. 
 
Tsja meelezen op diversw fora leert dat een uitblijvende menstruatie niet perse zwangerschap betekent, dus ik zou ook testen met ochtendurine. 
 
Terug
Bovenaan