<p>Hallo,</p><p>ik zou 1 oktober ongesteld moeten zijn maar dit dus niet geweest,</p><p>kwam ik pas 2 dagen geleden achter aangezien ik een leen toestel had waarop ik geen app op de telefoon had dus niet kon zien wanneer ik dus ongesteld had moeten zijn. </p><p>3 september ben ik voor het laatst ongesteld geweest dus, maar nu heb ik dus vanmiddag( niet met ochtendurine) een test gedaan van clearblue, deze was dus negatief maar heb er dus wel veel voorheen gedronken dus kan de urine verdund zijn. </p><p>Heb dus wel zwangerschaps symptomen: heel erg moe, ongesteldheidspijn 2 x gehad, veel plassen. Volgens internet zou ik nu 7 weken zwanger moeten zijn! </p><p>29 oktober staat mijn volgende menstruatie voor de deur, maar zolang kan ik niet wachten!</p><p style="text-align: left;">wat zou ik doen? Huisarts raadplegen of toch nog maar een keer testen. Zou heel blij zijn met een zwangerschap maar dit was dus niet gepland, maar ga vanaf november een 2 jarige opleiding doen wat mij tegenzit. Maar mijn kinderwens is groter.. </p>