zwanger of niet

hallo dames,ik ben 12 dagen overtyd en heb al vier negatieve en 1 negatieve bloedtest Wie heeft doat ook meegemaakt Ben ik nu zwanger of niet????
groetjes
 
Hey Santje,
Ik zit met het zelfde probleem. Ik ben nu 16 dagen overtijd en heb onder tussen 3 testen gedaan. Je kan een late eiesprong hebben gehad. Maar als je al een bloedtest hebt gehad zal ik er maar niet te veel op hopen, want dan denk ik persoonlijk dat je niet zwanger bent. Mijn dokter zei dat ik nog een week moest wachten en dan nog een test doen, als deze weer negatief is, ben ik niet zwanger, maar sla ik de ongi deze maand over. Dit kan bij jou ook het geval zijn. Probeer eens een andere test dan die je normaal heb, ik heb bijvoorbeeld de test van het Etos merk gehad 3x, maar nu las ik dat meedere deze test hebben gedaan en negatief aangaf en daarna een andere merk die wel positief aangaf.
Sterkte ermee, misschien weet je binnenkort meer.

Groetjes Ka
 
Hé Santje,

Ben je soms net met de pil gestopt? Want dan kan het wel wéken duren voor je cyclus op gang komt. Ik ben nu voor de tweede keer (mijn zoontje is 2) met de pil gestopt, en beide keren duurde het ruim 9 weken voor ik ongesteld werd. Dat is dus wel heel lang overtijd... De eerste keer ging ik ook steeds testen. De tweede keer wist ik dat het zo lang zou duren, dus ik trapte er niet in...
 
Ik sluit me aan bij wat Inge hierboven zegt. Heb je een regelmatige cyclus of niet? Want het gebeurt regelmatig dat ik lees over hele lange cycli, idd van wéken....
 
we zijn al gestopt vanaf december met de pil en zijn gestart met menopure en pregnyl maar deze maand waren er teveel eicellen en heeft de gyn geen pregnyl willen geven ,heb net gebeld en hij vind het ook bizar en als ik nog nie ongi ben tegen vrijdag verwacht hij ons ,heb wel last van pijnlijke borsten en een heel dikke opgezette buik
groetjes
 
Ik ben bang van niet meid,
Na 4 negatieve testen, en ook nog eens een negatieve bloedtest.
Nee, de volgende keer beter.
Jammer voor je, sterkte
H.groet Bianca
 
Terug
Bovenaan