Zwanger of niet???

Hoi iedereen,ik moet even van mijn afschrijven.. 2 weken geleden had ik ontzettend pijn in mijn borsten en heb er een aantal dagen last van gehad. afgelopen week heb ik een test gedaan:negatief.. gisteren heb ik een beetje bloed verloren, vanmorgen was er niets meer van te zien.. sinds vanmiddag verlies ik weer beetjes bloed... ik moet pas over een week ongesteld worden en heb in die 12 jaar dat ik ongesteld wordt, nog nooit een tussentijdse bloeding gehad... mijn borsten zijn wat groter geworden.. ik ben 1 keer de pil vergeten afgelopen weken en doordat ik een ander medicijn gebruik is mijn pil onbetrouwbaar geworden, zei mijn huisarts.. wat denken jullie: zwanger of niet??
groetjes, miranda
 
Probeer eind deze week weer even te testen. Het verschilt per persoon hoe sterk de aanmaak van HCG is. Over twee weken moet het iig duidelijk te zien zijn. mijn positieve streepje was na anderhalve week overtijd ook niet heel erg duidelijk maar ben nu al 18 weken zwanger.

Ik zal voor je duimen!

groetjes van Syl
 
Hoi Syl,
Bedankt voor je reactie. ik maak hieruit op dat het mogelijk is dat ik zwanger zou kunnen zijn.op zich vind ik dat helemaal niet erg, integendeel! niet gepland, wel gewenst! maar waar ik me zorgen over maak, is dat bloedverlies. wat als ik zwanger ben? heb ik dan nu een miskraam?ik las op internet dat deze bloedingen ook innestelingsbloedverlies kan zijn.. ik hoop daar dan maar op..het wordt een lange week...
groetjes, miranda
 
Terug
Bovenaan