zwanger of niet?

hallo meiden,

ik ben voor het eerst op deze site en ik moet zeggen dat ik hem geweldig vind! ik lees met belangstelling de berichten. zelf ben ik op dit moment erg onzeker. ik hoop dat iemand mij advies kan geven:

Wij zijn nu 8 maanden bezig om mn tuin te besproeien: (te zwangeren) alleen wilt het niet lukken. ben ook maar 3 keer ongesteld geworden dus een cyclus van niets.......

nu heb ik al 3 dagen "mooi" rose afscheiding. dit alleen merkbaar als ik pers. ook heb ik een opgeblazen gevoel. alsof heel mn onderbuik strak staat. er kan ook niets op of tegen mijn buik liggen. heel vervelend gevoel. ik zou, volgens een gezonde cyclus, volgende week ongi moeten worden. heb al 2 testen gedaan maar negatief! ben niet heel erg misselijk of duizelig wel een beetje, zit ook niet lekker in mn vel....
krampen en kriebels in mn onderbuik wisselen elkaar af en soms is het een lange tijd stil. als ik rechtop zit voelt het net of ik al een buik heb waar ik een glas op kan zetten maar kijk ik erna dan is ie plat........

wat is er met mij aan de hand?
is dit voor iemand herkenbaar?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hmmmmm vervelend, want je wet natuurlijk ook niet wanneer je je ongi moet krijgen... Je hebt wel allemaal de standaard kwaaltjes!! Maar ik weet niet wat je lijf doet als je al zo lang geen ongi hebt gehad. De enige tip die ik kan geven is nog een paar dagen wachten en weer testen. En ik zou een keer naar de huisarts gaan. Als je al 8 maanden bezig bent en drie keer een ongi hebt gehad, heb je denk ik wel een goeie reden. Sterkte!

ja, ik ben ook al onder controle alleen ziet alles er goed uit. kweet ook niet wat het is.

voel me nu wel anders dan normaal. dat innestelen he...... gaat dat gepaard met schoon rose bloed? en kan het zo zijn dat ik te vroeg die testen heb gedaan? want wanneer is die weaarde hoog genoeg?

Soms zelf nog veel later. En van dat innestellen weet ik verder ok niet zoveel. Heb het helaas nog nooit meegemaakt. Maar als je al onder behandeling staat, wil de ha dan net een bloedtestje doen ofzo??

Hai Carla,

ik zou als ik zou was even wachten tot je verwachte nod, als je dan nog niet ongesteld bent zou ik na twee dagen een test doen de waarde kan dan door een clear bleu test eventueel gemeten worden.
is deze nou ook negatief en je ben tnog niet ongesteld ga dan idd even naar je huisarts deze kan een uitgebreid urine onderzoek bij het lab laten doen of eventueel een bloedonderzoek.
De kwalen die je omschrijft heb ik ook, maar ik ben ook 7 weken zwanger dus het zou kunnen.
Maar ik ga je geen hoop geven ik hoop het natuurlijk wel voor je en ga ook voor je duimen!!

Doe rustig aan en als je niet langer in de stress wilt zitten vraag je gewoon een bloedonderzoek eerder aan bij je huisarts!!

Groetjes Ellen

Kijk even op www.9maand.com bij zwangerschapstesten en HCG-waardes.
Hier zie je hoe hoog de HCG-waardes zijn in welke week.
Verder vind ik "m'n tuin besproeien" wel erg leuk, had 'm nog niet eerder gehoord.

hi dames......

fijn hoor al die reacties!!!!! ik wahct ook nog maar even af. moet volgens een normale cyclus a.s vrijdag ongi worden dus......nog een paar lange dagen.

bedankt hoor voor al die adviezen!

ik hoop dat ik snel goed bericht kan geven. hebben trouwens meer meiden zo een last van onregelmatige ongi na zo een lange tijd? heb wel 12 jaar de pil geslikt zonder pauzes..... zou het daardoor komen?

xxx

Terug
Bovenaan