zwanger of niet?

Hallo mijn naam is Danna, ik heb nog nooit meegedaan aan het forum, maar lees wel vaak jullie berichtjes. Nou heb ik toch even een vraagje..
Ik probeer sinds drie maanden zwanger te worden en ben nu 7 dagen overtijd. Sinds zeven maanden ben ik heel regelmatig ongesteld, altijd op de 9de of de 10de van de maand (daarvoor slikte ik de pil). Nou heb ik de 14de een test gedaan en die was duidelijk negatief! Een vriendin van mij vertelde dat zij dat bij haar eerste zwangerschap ook had..na drie dagen overtijd een test gedaan, negatief en een week later deed ze hem weer en toen was hij positief!! Mijn vraag... zijn er meer mensen met deze ervaring?

Alvast bedankt Danna

Hoi Danna,

Dit hoor je inderdaad wel vaker.
Dan blijkt dat bij de 1e keer testen de hcg-waarde in je urine nog niet hoog genoeg is. Bij de 2e keer testen is 'ie dan wel hoog genoeg.
Kijk anders ook even op www.9maand.com bij zwangerschapstesten en hcg-waardes voor meer informatie hierover.

Groetjes

Hoi Danna,

Ik heb ook voor hetzelfde probleem op dit forum raad gevraagd en mij hebben ze toen gezegd dat het zelfs kan zijn dat de hcg waarde pas na 10 dagen hoog genoeg is, je ziet, er is dus een grote kans. Ik hoop het voor jou. Test gewoon over een paar dagen nog eens.

grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan