zwanger of niet!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ik vind het erg interessant om dit te lezen. Je kan er een hoop van leren. Voor de zwngeren onder ons GEFELICITEERD!!! Ik heb vanochtend een clear-blue test gedaan en het was een dikke - Toch snap ik het niet helemaal. Ik zal het een beetje in het kort uitleggen. Ik heb een spiraaltje gehad en die is er afgelopen zomer uitgehaald. Ik menstrueer niet echt regelmatig, maar er zit ongeveer 3 weken tussen. Ik ben nog niet echt overtijd, maar de reden dat ik de test gedaan heb is dat ik al zo'n 2 weken last heb van mijn borsten. 3 weken geleden was mijn ongi gestopt, ik was bijna een week ongi, daarvoor een week niet en daarvoor was ik ook bijna een week ongi. Wie heeft hier ervaring mee? Heb ik de test te vroeg gedaan? Ik heb normaal nooit last van mijn borsten. Ik hoop op een reactie.....

Groetjes Monique

Ik had vorige maand ook opeens last van gevoelige borsten(en dat na 13 maanden) maar was dus niet zwanger. En deze maand heb ik er ook weer last van en ben ook niet zwanger. Ik heb ergens gelezen dat in de 2e cyclus je borsten gevoeliger worden en wil dus helaas niet zeggen dat je zwanger bent.

gr
Marielle

Bij mij was het elke keer een vette streep. Toch was ik dan nog maar drie weken zwanger. Met de eerste zwangerschap heb ik helemaal geen last gehad van mijn borsten en nu ik zwanger ben van de tweede juist weer wel. Deze hele zwangerschap is zowiezo al anders.

Ik heb altijd na mijn eisprong iets wat gevoelige en kriebelende borsten. Dit heb ik niet altijd gehad, maar is begin dit jaar begonnen.

Dus het kan best zijn dat je lichaam anders gaat reageren op je hormonen, terwijl dat helemaal niets te maken heeft met het al dan niet zwanger worden, gebruik of verwijderen van spiraaltje of gebruik van de pil.

Ik had bijvoorbeeld een spiraaltje terwijl datbegon, en nu zonder spiraaltje heb ik het nog steeds.

En dat is het alstige met alles watwe voelen. Je lichaam en haar reactie op hormonen kan ook veranderen, gebeurd dat terwijl we zwanger willen worden, dan zien we dat als een signaal, maar dat hoeft het dus niet te zijn.

Terug
Bovenaan