Zwanger of niet???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb al 2 testen gedaan die allebei negatief waren!!! Ik ben ontzettend misselijk (hoef gelukkig niet over te geven), heb last van gevoelige tepels en mijn borsten zijn ook groter geworden. Heb ook vaak krampen (net of ik ongesteld moet worden)! Zou ik misschien toch zwanger zijn?? Heeft iemand ook eerst een paar testen negatief gehad en toen pas positief??
Groetjes Blondie

Hoi Blondie,
ik ben zelf inmiddels een week overtijd, heb dezelfde klachten als jij (wij zijn ongeveer 7 maanden bezig)
Ik heb 2 testen gedaan. 1 de eerste dag dat ik overtijd was en een vanmorgen (een week later). Allebei negatief. Ik ben al 10 jaar erg regelmatig ongesteld en kan er bijna de klok op gelijk zetten. Erg raar dus.....
Ik weet het dus eigenlijk ook niet.
Laat je het even weten als je meer weet?
Succes

Hoi Blondie
ik heb dezelfde klachten als jij. Ook ik heb al 2 testen gedaan (de eerste na 1 dag overtijd en de tweede na een week overtijd) en die waren ook negatief. Ik ben al vanaf mijn eerste menstruatie regelmatig ongesteld. Ook sinds ik met de pil ben gestopt (nu 7 maanden geleden)Dus is het wel erg vreemd. Ik las net ergens dat je na twee weken meer kans hebt op een positief resultaat i.v.m. het hcg-hormoon. ik hoop van je te horen als je meer weet.
Succes....

sorry voor mijn 2 berichtjes, ik dacht dat ze niet verwerkt werden...

Terug
Bovenaan