zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi! ik zal me even voorstellen, ik ben sarah, alias zonnetje en ik ben 21 jaar.
ik heb al geruime tijd een vriend en we willen graag zwanger worden!!
nu heb ik op 2 jan mijn laatste menstruatie gehad, en dat was anders dan normaal( nu maar 2 dagen normaal 4 a 5)
ik heb wel wat krampen maar anders dan ik normaal heb bij mijn menstruatie.
ook heb ik pijnlijke borsten, moet ik vaak plassen en ben ik erg moe.
ik durf nog niet zo goed een test te doen, kan iemand zijn mening hierover geven of advies?
ik ben nieuw hier en weet er nog nog niet zo veel van vrees ik.....

liefs van een zonnetje....

Hallo daar,
Het verhaal wat je hebt getypt komt mij heel erg bekend voor, ik heb het zelfde probleem ook het vele plassen maar ik wacht tot ik weer ongi moet worden. normaal heb ik een cyclus van 28 dgn de laatste keer maar 24 dgn ik ga er nu van uit dat ik 21 febr ongi moet worden, durf eigenlijk geen test te doen (bang voor de teleurstelling denk ik) wel hoop ik voor jou dat je zwanger bent en misschien krijg je nog een reactie van iemand die het wel weet of het zelfde heeft gehad.
succes en ik duim voor je liefs jessica

Hoi Hoi,

Ook ik zit in spanning ik moet a.s zaterdag 5 feb. ongi worden en ik voel me zwanger heb hele opgezette borsten, en m,n aderen in m,n borsten kan je zien zitten.
Ook moet ik veel plassen en heb een keiharde onderbuik.

Ik ben al een keer eerder zwanger geweest okt.2004 maar dat werd helaas een miskraam ik had toen precies hetzelfde gevoel dus weet ik bijna zeker dat ik zwanger ben.

Wat ik je aan raad is om goed een week overtijd te zijn en dan te testen vorige keer zag je het bij mij niet eens op de test en een week later wel.

Ik weet niet of je ook lang de pil hiervoor heb geslikt maar mijn menstruatie werd pas na een maand of 8 normaal nadat ik getopt was.
Ik werd het soms 5 a 6 weken niet en soms al na 3 weken.

Maar ik hoop voor je dat je zwanger bent
succes

Ik hoop dat je zwanger bent

Terug
Bovenaan