Zwanger of niet

A

Anoniem

Guest
<p>Even een vraag ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil </p><p>Nu ben ik 1 dag voor mijn nod ongesteld geworden helder rood bloed,later donkerder en dan weer licht</p><p>Nu voelde ik me toch heel apart en heb een predictor early gedaan ,die gaf heel ligt rose streepje aan maar echt heel ligt</p><p>Daarna meteen nog 1 gedaan met weinig urine die gaf niks aan </p><p>Uurtje later nog 1 gedaan in een beker met urine die gaf weer heel licht roze </p><p>Toen nog een early test gedaan van etos die gaf niks aan </p><p> </p><p>Ik weet het echt veel testen maar voelde me zo raar </p><p>Heeft iemand dat mee gemaakt,of ervaaring mee ?</p><p>ik denk dat die testen niet kloppen,maar het is zo raar 1 dag voor mijn menstruatie met de zelfde test helemaal geen streepje ,en tijdens menstruatie wel streepje maar bijna niet te zien, dus zou echt bijna zegen testen kloppen niet ben niet zwanger </p><p>Iemand advies </p><p> </p><p> </p>

Ten eerste kan het zijn dat je cyclus nog van slag is omdat je pas net gestopt bent met de pil. Dus je weet de eerste maanden sowieso niet met zekerheid wanneer je NOD is, omdat je lichaam alles nog aan het herstellen is.
Dan over de testen: sowieso is het in het begin altijd beter om met ochtendurine te testen. Hoe vaker je test en hoe later op de dag, hoe minder kans op een positieve test, omdat je urine dan niet geconcentreerd genoeg is. Zeker in het geval van een prille zwangerschap. Ik hoor dat veel mensen positieve verhalen hebben over de testen van de Kruidvat (2 voor 5 euro), ik zou die morgenochtend of donderdagochtend eens doen. En anders een paar dagen wachten, want al die testen er tegenaan gooien lijkt mij alleen maar voor meer onzekerheid te zorgen. Het zwangerschapshormoon verdubbelt iedere 48 uur, dus iedere dag testen is ook niet aan te raden. Wel gezegd: een streep is wel een streep, en die komt niet zomaar, dus er zal wel ergens hormoon in je lichaam zitten, hoor!

Bedankt voor je reactie
Denk dat het echt niet mogelijk is ,maar probeer idd over 4 dagen nog 1 keer .
De dokter assistente zij ook dat het bijna niet mogelijk is 
Dan gaan we het zien

[quote quote=10193659]Ten eerste kan het zijn dat je cyclus nog van slag is omdat je pas net gestopt bent met de pil. Dus je weet de eerste maanden sowieso niet met zekerheid wanneer je NOD is, omdat je lichaam alles nog aan het herstellen is. Dan over de testen: sowieso is het in het begin altijd beter om met ochtendurine te testen. Hoe vaker je test en hoe later op de dag, hoe minder kans op een positieve test, omdat je urine dan niet geconcentreerd genoeg is. Zeker in het geval van een prille zwangerschap. Ik hoor dat veel mensen positieve verhalen hebben over de testen van de Kruidvat (2 voor 5 euro), ik zou die morgenochtend of donderdagochtend eens doen. En anders een paar dagen wachten, want al die testen er tegenaan gooien lijkt mij alleen maar voor meer onzekerheid te zorgen. Het zwangerschapshormoon verdubbelt iedere 48 uur, dus iedere dag testen is ook niet aan te raden. Wel gezegd: een streep is wel een streep, en die komt niet zomaar, dus er zal wel ergens hormoon in je lichaam zitten, hoor![/quote]
Niet helemaal waar dat ochtend urine geconcentreerder is. Mijn testen waren duidelijker met de 2e , 3e of 4e plas. Dat verschilt per persoon. 

Heb je de predictor early van de Kruidvat gebruikt? Deze geven namelijk vaak een licht positief resultaat zonder dat vrouwen zwanger zijn. Inderdaad de 2 voor 5 schijnt goed te zijn. Ben zelf overtijd maar zonder positieve test, nog wat langer wachten voor weer testen. 

Terug
Bovenaan