Zwanger of niet?

<p>Hi beste allemaal. </p><p>Sinds 3 maanden ben ik gestopt met de pil. Super spannend allemaal maar ben nogal een paniek zaaier haha al zeg ik het zelf.</p><p>Afgelopen maanden hebben mij vriend en ik besloten het nog met condoom te doen zodat alle stoffen van de pil eruit zijn.</p><p> </p><p>Nu afgelopen weekend hebben we Savonds en gelijk de ochtend erna gevreeën zonder hoesje haha. </p><p>Nu 1/2 dagen verder voel ik een lichte menstruatie “ pijn” in mijn onderbuik. Eigelijk zo de hele dag door. </p><p> </p><p>Mijn zus heeft een kindje van 6 en ook zij had de zelfde symptomen toen ze later dus inderdaad zwanger bleek te zijn. </p><p> </p><p>Nu is mijn vraag kan ik nu al testen? Zoals ik al zei is geduld bij mij ver te zoeken omdat ik het zo graag wil! </p><p> </p>

Hi quinty
Het is in dit geval lastig te zeggen of je zwanger bent. Wanneer heb je voor het laatst gemenstrueerd? En hoe lamg duurt je cyclus normaal?
Als je mijn mening wil horen. Doe het lekker zonder 'hoesje' haha. Volgens mijn gynaecoloog bestaat dat hele ontpillen niet. Op het moment dat je je eerste echte menstruatie hebt gekregen zijn alle stoffen van de pil uit je lichaam ;)

Oke super bedankt. 
Zouden het wel symptomen kunnen zijn denken jullie? Het is natuurlijk lastig te zeggen maar heb de hele dag wel al echt last van mijn onderbuik. 

Hi seertje
mijn laatste menstruatie dag was 1 mei, misschien is dat mijn antwoord al wel natuurlijk maarja je weet maar nooit. 

Hoi quinty 
Als je laatste menstruatiedag 1 mei was dan kun je nu niet zwanger zijn, je eisprong is dan nog niet geweest en dus kun je ook niet bevrucht zijn. Misschien goed/leuk om je in te lezen over hoe en wanneer je zwanger kunt worden?
Veel succes ! 

[quote quote=10198507]Hi seertje mijn laatste menstruatie dag was 1 mei, misschien is dat mijn antwoord al wel natuurlijk maarja je weet maar nooit.[/quote]
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk je eisprong nog niet gehad. Tenzij je een korte cyclus hebt met een vroege eisprong. Ik denk dus niet dat je zwanger bent maar het kan zomaar zijn dat je over 2 weken een positieve test hebt. 
Als je ervoor wilt gaan zou ik je aanraden om je cyclus beter te leren kennen

Terug
Bovenaan