Zwanger of niet!

A

Anoniem

Guest
<p>hallo allemaal,</p><p>Zwanger of niet? Het is geen echt plusje maar er is wel een streepje zichtbaar?</p><p style="text-align: right;">X</p>

Hoihoi, ik denk dat je even morgen opnieuw moet testen, misschien is het dan nog duidelijker. 

Wat zegt de bijsluiter? Ben niet bekend met deze..
Lijkt mij positief omdat er al zo'n duidelijke streep staat maar als er echt een hele plus moet staan nog niet helemaal als positief beschouwen nee..

Ik zie wel een lichte plus maar morgen gewoon weer even testen voor de zekerheid 

Het lijkt een lichte plus al vind ik hem een beetje gek overlopen. Morgen nog keer testen. 

Zeker zwanger! Het streepje komt alleen te voorschijn als je het zwangerschapshormoon in je urine hebt. Je zult alleen nog niet heel ver zwanger zijn, omdat het streepje nog niet duidelijk is. Tegen mij hebben ze altijd gezegd.. Een streep is een streep maakt niet uit hoe duidelijk die is. 

Zeker zwanger! Het streepje komt alleen te voorschijn als je het zwangerschapshormoon in je urine hebt. Je zult alleen nog niet heel ver zwanger zijn, omdat het streepje nog niet duidelijk is. Tegen mij hebben ze altijd gezegd.. Een streep is een streep maakt niet uit hoe duidelijk die is. Je kunt over 2 dagen nogmaals testen, dan zal die duidelijker zijn. 

Terug
Bovenaan