Zwanger of niet?

<p>Hi iedereen, gisteren zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. Normaal gesproken heb ik de dag van te voren al buikkrampen en begint de pijn in mn onderrug. Nu bleef dit uit en heb ik een test gedaan. Ik was niet zeker van t resultaat dus ben er een beetje in doorgeslagen en heb nog 3 testen gedaan. 3 ‘reguliere’ testen en 1 early test. De Clear Blue digital geeft aan ‘niet zwanger’ maar op de andere 3 testen zie ik echt 2 streepjes. Wat denken jullie? Beeld ik me dit in? </p>

Ik Zie echt wel streepjes hoor. Heb ergens gelezen dat de clearblue digitaal een hogere dosis hcg nodig heeft dan een Kruidvat test dus denk dat het nog iets te vroeg was voor digitaal. Over twee dagen nog een keer proberen.

Hoi, 
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook zulke lichte streepjes. Ben er toen mee naar de huisarts gegaan en die deelde haar ervaring dat zij ook zulke lichte streepjes had! 
Ik was toen gewoon zwanger en zij ook. Ik zie ook 2 streepjes.
Ik heb trouwens een week daarna nog is getest. Duurde wel lang die week ;)

Ja die zijn positief hoor :) maar clear blue heeft inderdaad meer (het dubbele dacht ik) hcg nodig om positief resultaat te geven. Dus van mij ook gefeliciteerd :) 

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken en wil echt zekerheid, haha! Nu ben ik aan het twijfelen om een nieuwe test te halen en te testen met ochtendurine. Of is het beter om nog een weekje te wachten? Ik ben gewoon zooo nieuwsgierig! 

Terug
Bovenaan