Zwanger of niet?

<p>Hallo ouders en zwangere vrouwen! Hierbij hoop ik dat jullie mij kunnen helpen want ik weet het even niet meer. Zojuist vanochtendvroeg 2 testen gedaan kruidvat en clearblue.</p><p>Kv is positief en Cb negatief.</p><p>Hierbij heb ik ook nog bloedverliea, maar voel me ook al paar weken niet helemaal lekker, hele dag misselijk ook na het eten.</p><p>Ik vroeg me af of jullie nog tips hadden.</p><p> </p><p>Mvg Miranda</p>
 
Ik zou het even afwachten, de cb digital is namelijk een stuk minder gevoelig dan de andere testen en het zou zomaar eens kunnen dat deze binnen een paar dagen ook positief is! KV testen zijn wel betrouwbaar heb ik begrepen en ik vind de action normale testen ook goed werken, dus die zou je misschien morgenochtend nog een keer kunnen proberen?
 
De tip die iedereen heeft maar niemand wil horen: heb geduld! Ik weet niet wanneer je NOD is/was, maar het klinkt alsof je misschien wat vroeg bent met testen. De ene test is nauwkeuriger dan de andere, en daarom zegt 1 positief en 1 negatief. Dit geeft natuurlijk geen zeker gevoel, maar helaas zit er niks anders op dan een dag (of beter nog, en paar dagen) te wachten, en dan opnieuw te testen! Als je inderdaad zwanger bent, moeten de testen uiteindelijk echt duidelijk positief worden.
 
Succes!
 
[quote quote=10237701]De tip die iedereen heeft maar niemand wil horen: heb geduld! Ik weet niet wanneer je NOD is/was, maar het klinkt alsof je misschien wat vroeg bent met testen. De ene test is nauwkeuriger dan de andere, en daarom zegt 1 positief en 1 negatief. Dit geeft natuurlijk geen zeker gevoel, maar helaas zit er niks anders op dan een dag (of beter nog, en paar dagen) te wachten, en dan opnieuw te testen! Als je inderdaad zwanger bent, moeten de testen uiteindelijk echt duidelijk positief worden. Succes![/quote]
Hallo. In principe zou ik vanaf donderdag al ongesteld moeten geworden hebben, heb momenteel wel wat bloedverlies maar niet zo erg als normaal!
Mvg miranda
 
 
[quote quote=10237700]Ik zou het even afwachten, de cb digital is namelijk een stuk minder gevoelig dan de andere testen en het zou zomaar eens kunnen dat deze binnen een paar dagen ook positief is! KV testen zijn wel betrouwbaar heb ik begrepen en ik vind de action normale testen ook goed werken, dus die zou je misschien morgenochtend nog een keer kunnen proberen?[/quote]
Becca, bedoel je de cb of de action?
 
Groetjes
 
 
 
Ik kan het natuurlijk ook niet weten en zou zeker nog een test doen morgen, maar.. Wat ik wel weet, is dat die tests echt bijna nooit een positieve uitslag geven, terwijl het eigenlijk negatief had moeten zijn.
Niet iedereen maakt even snel HCG aan, misschien maakt jouw lichaam het niet zo snel aan en is de cb daarom nog negatief uitgevallen. 
Wel super vervelend, je wil het nu gewoon weten natuurlijk! 
 
[quote quote=10237714]Ik kan het natuurlijk ook niet weten en zou zeker nog een test doen morgen, maar.. Wat ik wel weet, is dat die tests echt bijna nooit een positieve uitslag geven, terwijl het eigenlijk negatief had moeten zijn. Niet iedereen maakt even snel HCG aan, misschien maakt jouw lichaam het niet zo snel aan en is de cb daarom nog negatief uitgevallen. Wel super vervelend, je wil het nu gewoon weten natuurlijk![/quote]
Jaa daarom maar ook omdat ik wel wat bloedverlies heb weet ik niet wat ik geloven moet, maar probeer t morgen gewoon weer!
 
Terug
Bovenaan