zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Ik lees al vaker mee op het forum maar ik heb nu zelf echt een vraag.
Ik heb komende vrijdag mijn nod. Ik had vorige week een zeurend gevoel in mijn onderbuik en lage rugpijn. Nu af en toe ook nog buikpijn.
Ik heb last van witte afscheiding en afgelopen zaterdag had ik de hele dag een bloeding.
Niet zoveel als een normale menstruatie maar ook niet heel weinig.
Ik wil nog niet testen omdat vrijdag pas mijn nod is. Maar wat denken jullie?

Hoi!

Ik weet niet hoelang je al gestopt bent met de pil maar anders zou het bloeden heel goed de innesteling geweest kunnen zijn! Anders zou het nog van het ontpillen kunnen komen.
Even afwachten dus nog!

Suc6, groetjes Roos

Ik ben al sinds oktober gestopt met de pil en ik heb in februari een miskraam gehad. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

hoi ank,

het zou ook je eisprong geweest kunnen zijn, ik heb de laatste tijd een lichte bloeding als ik mijn eisprong heb, en die krampjes die je dan nu heb kunnen ook zijn omdat je binnenkort ongi. gaat worden, (hoop voor jou van niet)

nou heel veel succes ermee
liefs Didi.

Ik heb inderdaad ook een innestelingsbloeding gehad een week voordat ik ongesteld moest worden. Het kan dus wel.. Nu ben ik inmiddels 14 weken zwanger.
Ik dacht eerst ook dat ik veel te vroeg ongesteld zou worden ( na 3 weken), maar dat kan natuurlijk helemaal niet..

Succes

Terug
Bovenaan