zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Hallo, dit is de 1e keer dat ik het verhaal via internet vertel, maar ik hoop dat ik wat nuttige antwoorden of tips krijg.

Zaterdag 29 juli heb ik een test gedaan en ja hoor, 2 streepjes!! Het 2e streepje was niet zo duidelijk als het 1ste maar je kon het heel goed zien.

Om er zeker van te zijn dat het echt zo was heb ik in de loop van de week weer een test gedaan en die was negatief!!

Heeft iemand hier ervaring mee? Bij mijn 1ste zwangerschap wist ik het ook pas na 14 weken dat ik zwanger was. Heb voor die tijd heel veel testen gedaan maar die waren allemaal negatief.

Bij mij is het ook nog zo moeilijk want ik heb vanaf vorig jaar april geen menstruatie gehad, dus een richtlijn heb ik niet. Loop bij de gynaecoloog en ik heb medicijnen gekregen om een bloeding te krijgen om het lichaam schoon te maken, dus dat is voor mij een richtlijn om de periode uit te rekenen.

Heb op dit moment el enorm last van zere borsten.

Als je toch een positieve test hebt, liegt die toch niet? HCG zit toch niet gewoon in je urine?

he wat vervelend zeg die tegensrijdige   testen!! Ik zou zeggen een streep=een streep en de test reageert idd alleen op HCG nergens anders op. Als ik jou was zou ik gewoon langs de HA gaan een bloedtest vragen dan weet je het zeker. als je je verhaal uitlegd moet dit zeker geen probleem zijn hoor!

wens je veel succes en alvast een kleine en voorzichtige gefeliciteerd...

liefs sweety

wat mijn voorgangster zegt zou ik ook doen!! heel veel succes

Terug
Bovenaan