Zwanger of niet???

A

Anoniem

Guest
Ik moet het even kwijt, ik kan aan bijna niets anders meer denken:

Ik ben inmiddels vier dagen over tijd. Vanmorgen heb ik een test gedaan en er verscheen een heel licht tweede streepje (lijkt wel een schaduw, maar dan roze). Ben ik nou zwanger of niet??? Vanavond ga ik weer testen, maar jeetje wat duurt de dag LANG.

Veel liefs,
Lei

Moet even lachen ha ha. Niet vanwege jou, maar omdat mijn test ook al niet doet wat hij moet doen. In mijn ovalen venstertje verschijnt duidelijk een horizontale blauwe streep, wat betekend dat ik hem goed heb uitgevoerd, maar in het vierkante venster geen horizontale, maar een verticale streep aan de zijkant.
Dus ik vermoed dat hij negatief is, maar ik kan niet terugvinden wat het inhoudt, dus hou ik hoop natuurlijk.
Die stomme testen ook. Die moeten gewoon gelijk positief zijn!!!

Ik ga volgende week pas weer testen als ik nog niet ongi ben. Ben nl onregelmatig, dus dag 37 zegt niet alles. Jij heel veel succes vanavond. Laten we maar hopen dat een roze streep positief is!
liefs Rannie

Hoi Ran,

Die test heb ik ook vorige keer gehad,van clear-blue.
Ik dacht in eerste instantie ook dat het positief was,maar nee hoor,een horizontale streep is negatief.
Jammer he?
Je moet 2 gelijke verticale strepen hebben,dan is het positief.

Veel succes,Swinnie

Hoi Swinnie,

Daar was ik al bang voor. Test was van kruidvat, maar ziet en werkt precies hetzelfde als die van clear blue.
Volgende week maar weer testen, kijken of de streekjes dan wel dezelfde kant op willen:
liefs Rannie

Terug
Bovenaan