Zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Twee en een halve week geleden begon mijn ovulatieklachten; buikkrampen, moe, misselijk, chagrijnig en slijmverlies. Dit duurde erg lang, deze week zou mijn NOD moeten zijn, maar ik heb nu weer veel slijmverlies (lijkt op yoghurt) en heb weer buikrampen. Zou ik zwanger kunnen zijn of is dit een teken van een verlate eisprong of ongesteldheid??? Mijn temperatuur is nu ook hoger dan voorheen....
Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen....Mijn borsten doen ook erg zeer en dat was twee weken geleden niet zo....
P.S. We zijn nu drie maanden bezig om zwanger te worden..

Groetjes Sas

hallo
sorry ik kan je niet helpen, maar wat jij omschrijft heb ik ook. ik zit in ronde 5 en dit is de eerste keer dat ik dit allemaal voel dus ik hoop dat dit een goed teken is.
ik zal voor je duimen.

He meid,

Waarom haal je geen test?? De kenmerken zijn bij iedereen anders, maar het zou natuurlijk maarzo raak kunnen zijn.....
Succes en ik ben benieuwd.
Groetjes Kaly

Hoi Hopeful,
Je verhaal klinkt precies hetzelfde als de mijne. Ik durfde geen test te doen maar heb dat toch gedaan afgelopen zondag. (7dagen overtijd) En wat bleek. Harstikke zwanger! Ik was bang om een test te doen omdat de klachten zo op een ongesteldheid lijken. Maar nee hoor. Die buikpijn kan heel normaal zijn in de prille begin van een zwangerschap. Ik heb alleen nog steeds last maar mag gelukkig donderdag al voor een echo!!
Ik zou als ik jou was een week wachten en dan nog eens testen...
Laat je het even weten wat je verder nog denkt en doet?
Liefs Remy

Nou daar ben ik weer. Ondertussen is het  3 dagen later en nog steeds niet ongesteld. Ik heb woensdagmiddag een test gedaan, maar negatief,
Nu weet ik het ook niet meer. Ik heb constant een hongergevoel, ben af en toe misselijk en sinds  een paar dagen hele zere borsten en tepels. Verder geen kenmerken van een zwangerschap.. Ik hoop dat ik nou toch wel ongesteld wordt ofzo, want dit is ook niks: geen ongesteldheid, maar ook  niet zwanger pfffffffff.
Hoe zit het bij jullie?

Nog een vraagje; vorige week donderdag had ik een hele dikke slijmprop toen ik van de w.c. kwam, het sliert hing er echt uit. Sorry voor dit ranzige verhaal....Heb dit nog nooit gehad. Nou ik laat jullie wel weten wat er de komende dagen gebeurt. Ga volgende week op vakantie, dus wil voor die tijd nog wel even testen.

Liefs Sas

He Hopeful,

Helaas heb ook ik niet het verlossende antwoord. Zou ook maar een test doen als ik jou was. Uiteindelijk kan je lichaam toch niet altijd de juiste antwoorden geven. Er zijn zoveel klachten die passen bij de eisprong, menstruatie en zwangerschap.....irritant he!!

Succes!!

Lfs Joet

Terug
Bovenaan