Zwanger of niet

A

Anoniem

Guest
<p>Vraagje</p><p>Ik zou afgelopen woensdag ongesteld moeten worden nou verloor ik afgelopen maandagavond klein beetje bloed en dinsdag helder rood bloed maar kon t opvangen met een inlegkruisjes meer was het niet. Woensdag werd het alweer bruin en was t meer bruine afscheiding. Nu dacht ik vandaag ik een test meer omdat ik er een had liggen en omdat mijn menstruatie zo kort was en had ik een licht positief streepje. Heb ik nu een miskraam gehad of ben ik zwanger?! Raar omdat ik toch helder rood bloed verloren ben. </p>

Hoi Zil, ik snap je onzekerheid. Had je bij het bloedverlies ook menstruatiekrampen? Zoniet, zou ik denken dat je nog wel zwanger bent, ook omdat het weinig bloed was. Bloedverlies en zwanger kunnen goed samengaan. Geeft wel stress en onzekerheid. Maar het komt veel voor. Ik zou morgen of beter overmorgen pas opnieuw testen met dezelfde soort test en met goed geconcentreerde urine. Als de streepjes donkerder worden zegt dat genoeg en ben je zwanger. 
Ik heb zelf twee vroege miskramen gehad en dat was gewoon met flinke buikkrampen en veel bloed en stolsels. Minstens zoveel als een normale menstruatie. 

Oke bedankt voor je reactie. Ik ga indd morgen of overmorgen opnieuw testen en dan met ochtend urine. Ben benieuwd 

Oke bedankt voor je reactie. Ik ga indd morgen of overmorgen opnieuw testen en dan met ochtend urine. Ben benieuwd 

Bloedverlies hoeft niks te zeggen.. net als hierboven staat, als het weinig is en zonder stolsels en kramp, kan het erbij horen. 
Zelf tm week 9 iedere dag helder rood bloedverlies gehad en sommige dagen echt best een hoop. Nu 36 weken zwanger.  

En? heb je nog getest? En was het eigenlijk de bedoeling om zwanger te worden? Of zit je in de stress. 

Terug
Bovenaan