Zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zitten nu in de 4de ronde en we ({ik vooral) dat het 'raak' is!
Afgelopen woensdag 07-11 was mijn nod dag en ben nu al 2 dagen overtijd.

Echter de zwangerschapstesten die ik doe zijn nog negatief.
Wel heb ik last van mijn borsten ze zijn gevoeliger en steviger. Lijkt wel of de klieren opgezwollen zijn!
Normaal gesproken ga ik wel op tijd naar bed maar het lijkt wel of ik nu nog moeier wordt..

Ben ik zwanger of niet?

Succes

hoi hoi
ik hoop voor jou dat je zwanger bent
je moet anders ff een paar dagen wachten dan test je na het weekend weer en als hij dan toch nog nega is zal ik als ik jou was nog ff tot woensdag wachten en dan een afspraak bij de huisarts maken
die kan je meer vertellen
maar je lichaam kan je ook voor de gek houden hou daar wel rekening mee

succes groetjes

Hoi hoi,

Nou hopelijk goed nieuws voor jullie, helaas zijn onze hormonen prima in staat om ons te besodemieteren waar we bij staan dus houd dat ook een beetje in je achterhoofd. Wel spannend hoor !!
Veel succes op het wacht bankje en hopelijk snel goed nieuws.

Groetjes, Vlinder11

Moeilijk moeilijk moeilijk......
Even testen denk ik en dan weet je t zeker !
Groetjes, Merle

haj

Ja bedankt
alleen waar ik nu last vvan heb heb ik nooit last van ook nooit overtijd..

beetje raar allemaal we wachten het wel af

kus

Vanmorgen getest weer nega
Daar krijg je als je 3 dagen overtijd bent toch de kriebels van?

Hoi, weet precies hoe je je moet voelen.
Zit hier ook te wachten op duidelijkheid.
Ontzettend IRRI is dat!!!
Mijn nod zou ook de 7e zijn als ik uitging van 28 dagen. Voor het gemak maar de 30 dagen cyclus aangehouden want dat was de vorige x ook zo. Maar nee hoor ook donderdag niets te zien. En nu nog nix...
Gister wel nega getest.
Pff krijg idd de kriebels van!!!!!!

x mamaloe

(en nu maar hopen dat blijkt dat we vlgd week toch stiekum hartstikke zwanger zijn hihi)

Nou ik hbe helaas slecht nieuws, ben niet zwanger... Misschien was ik het wel.
Ben op onverklaarbare wijze toch 4 dagen overtijd (heb regelmatige cyclus van 35 dagen   al enkele jaren)

Maar kreeg na het sporten krampjes in mijn buik, geen menstruatiegevoel juist helemaal niet. Begon me gelijk zorgen te maken omdat ik wel last van mijn borsten had en die ook gevoeliger waren dan andes. Mijn vriend vond ze ook al groter, terwijl ik daar verder allemaal nooit last van heb..

Ik denk aan een miskraam, voor je het weet dat je zwanger bent ben je het al weer kwijt.
Want een menstruatie is het niet, een lichaam kan je best besodemieteren maar kan wel pijn onderscheiden.

Bij deze ga ik jullie ook weer verlaten, anders wordt het een obsessie

Succes en sterkte allemaal

Terug
Bovenaan