zwanger of niet??

A

Anoniem

Guest
<p>dames hallo, </p><p>ik ben gestopt met prikpil prikpil is inmiddels ookal uitgewerkt ( niks gedaan toen prikpil was uitgewerkt ) nu heb ik in anderhalve 3x overgegeven nog steeds niet ongesteld onderbuikpijn als ik misselijk ben na het eten kots ik het gelijk weer uit ( prikpil sinds deze week uitgewerkt ) 3 weken lang ongesteld geweest tijdens prikpil wat nu?</p><p> </p>

Ik heb 1x de prikpil gehad en vervolgens duurde het 9 maanden voordat mijn cyclus weer regelmatig was. Je kan natuurlijk altijd een test doen of bloed laten prikken zodat je weet waar je aan toe bent 

Wat zou je doen als je denkt dat je zwanger bent?
.
.
.
Juist. Dan doe je een zwangerschapstest! Het is geen rocket science. Als daar niets uitkomt, dan kun je naar de dokter voor een bloedtest. Want wie weet is de prikpil nog steeds niet uitgewerkt. Of heb je gewoon een lichte buikgriep te pakken. 
Succes! Ik snap dat je onzeker bent, maar met logisch nadenken en goed googelen kom je snel tot de antwoorden. En wees niet bang om naar de huisarts te stappen als je vragen hebt! Die heeft een medische achtergrond, de meeste forumleden hier niet ?

@Lapjesendraadjes haha ja precies dat. Vaak komen er topics voorbij met de vraag "ben ik zwanger?"... Een test is het enige dat hier antwoord op kan geven.

Terug
Bovenaan