Zwanger of niet? ?

<p>Hoi! Ik ben een meisje van 17.</p><p>Laatst heb ik 2 dagen na mijn ovulatie seks gehad. Onbeschermd, en ik ben al 3 maanden gestopt met de pil. Het was een momentopname, en ik dacht nog “ voor het zingen de kerk uit”..</p><p>Nou niet dus..</p><p>Nu stress ik hem wel, en ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan (10 dpo). Deze was na 5 min negatief, en ik heb hem snel verstopt zodat mn moeder hem niet vind.</p><p>Nu net wilde ik hem weggooien, en dacht ik ‘voor de grap even te kijken’</p><p> </p><p>Ik zie duidelijk een lijntje, maar ik hoop gewoon op een indrooglijntje van een slechte test.</p><p>Donderdag is mijn nod, dan ga ik nog een x testen als ik niet ongesteld ben.</p><p> </p><p>Nu aan jullie te beoordelen wat jullie ervan vinden..</p><p>Groetjes!<br />https://ibb.co/x5SB5Qh</p>

Ik zie ook een streepje maar na afleestijd niet meer geldig ik zou sowieso tot je nod wachten want voor die tijd kan er nog veel mis gaan nog even geduld dus. Ik wil je niet veroordelen en je moet doen waar je je goed bij voelt maar kan je niet beter eerst gaan samenwonen voordat je aan een eventuele zwangerschap begint?

Ben je wel bezig met zwanger willen worden of begrijp ik dat verkeerd? Aangezien je met de pil gestopt bent, weet wanneer je ovulatie was, termen als dpo, nod en indrooglijntje kent (dat wist ik echt allemaal niet op mn 17e ?). Maar nu wel stress hebt als je zwanger zou zijn, dat kan ik niet helemaal rijmen. En je verstopt je test voor je moeder maar een eventuele baby zou wel bij je moeder/ ouders thuis opgroeien? 
Verder kun je het beste pas testen op je nod. Tot die tijd is de kans dat het mis gaat nog heel erg groot. 

Ik dacht inderdaad een beetje hetzelfde als Rozenmeisje "zo, die is goed op de hoogte".. 
Maar je foto lijkt op een indrooglijntje. Dat is alleen lastig te beoordelen en bovendien zit je nog voor je nod dus ook al zóu het een indrooglijntje zijn, dan nog kan je wel of niet zwanger zijn. 
Nog even wachten tot je nod dus voor meer zekerheid. 

Ik dacht precies het zelfde met een kind en nu proberen een tweede te krijgen snap ik nog steeds niets van die termen ?
Ik weet niet precies hoe je je eisprong bepaald hebt maar normaal gezien kun je niet twee dagen erna zwanger worden daar het zaad ook enige reis moet afleggen. Dit is erg theoretisch natuurlijk wanneer je bijvoorbeeld een app gebruikt of een andere uitdelen methode gebruikt kan het natuurlijk goed zijn dat je eisprong misschien wel later was en je wel zwanger zou kunnen worden.
Zwangerschapstesten moeten positief zijn binnen afleestijd, ik zou even wachten tot NOD voordat je het zeker weet 
Lieve groet  

Terug
Bovenaan