zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
heb gisteren een test gedaan en er was een tweede hele vage streep te zien. ben naar de huisarts gegaan heb daar ook een test gedaan en die was negatief.
maar ik heb al een paar dagen soms last van misselijkheid en heb sinds twee dagen ongi pijn.ik heb al een zoontje van 14 maanden en zijn test was precies hetzelfde.
mijn eigen test was dus positief en van de dokter negatief welke moet ik nu geloven.?

Hoi!

Vervelend die onzekerheid zeg!
Als ik jou was zou ik over 2 dagen nog een test doen. Als je zwanger bent, verdubbeld je aantal hormonen met de dag.
Het kan natuurlijk zijn dat jouw eigen test gevoeliger was dan die van de huisarts!
Denk dat je nu even niets anders kunt doen dan afwachten!

Succes en ik duim voor je!

Liefs Jacqy

Ik geloof meteen dat jouw test wel laat zien dat je gewoon zwanger bent...mits je je natuurlijk wel gehouden hebt aan de  "regels" die op t doosje van de test vermeld staan.

Er moeten waarschijnlijk twee streepjes zichtbaar zijn,  een streepje waarop je kan zien of de test goed uitgevoerd, het andere streepje laat zoals je zag zien dat je nu zwanger bent......hihi
Dat controlestreepje moet ook (goed) zichtbaar zijn.
Bovendien moet je wel kijken binnen de tijd die vermeld staat, daarna is het niet meer geldig.

De HA hebben vaak testen die niet zo gevoelig zijn als de testen die wij in de winkel kopen....heb ik natuurlijk wel van horen zeggen??

Volgens mij mag ik je gewoon feliciteren hoor!!!!
Liefs AnneRobe

oke testen zijn niet 100% betrouwbaar, maar vlgnsm ij eerder andersom.
Ik zou idd over 2 dagen weer een test doen....
ben benieuwd!!!

ps mijn oudere 2 zussen hebben nu in totaal 5 kids, en bij alle 5 zwangerschappen was er dan wel een vaag streepje en dan weer niet, uiteindelijk bleken ze toch zwanger te zijn.

Vast een voorzichtige proficiat.
Ik kan ook niet anders zeggen dan de andere meiden een dezer dagen opennieuwd testen!
Hou je ons op de hoogte?
Kus Marieke

ik ga maandag weer een test doen kan niet wachten.  maar als ik wel zwanger ben hoever zal ik al heenzijn dan.
met mijn zoontje dachten ze dat ik al 9weken was.dus met de (12)weken echo bleek ik toen pas 9weken te zijn inplaats van 12 weken.
en ik heb tijdens me zwangerschap met 28 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ik een bloeding en weeen en ontsluiting had,maar gelukkig bleef  me zoontje tot 39weken zitten.  kan ik dan om extra controle vragen omdat ze niet wisten waar het bloeden vandaan kwam.

Terug
Bovenaan