Zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben 25 jarig meisje en ben een beetje in de war...
Ben sinds oktober 2007 gestopt met de pil, zodat we konden beginnen werken aan onze kinderwens.
Vorige week was ik een week over tijd en d8 dus dat het eindelijk raak was, maar niet dus, mijn test bleek negatief te zijn.
Ondertussen ben ik al 14 dagen over tijd, dus heb deze morgen opnieuw een test gedaan en die was alweer negatief! Vraag me dus af of het kan dat ik toch zwanger ben desondanks de 2 negatieve testen...
Voel me wel anders de laatste 2 weken: moet veel plassen, heb geregeld pijn in mijn onderbuik en voel me vaak moe na een dagje werken. Desondanks de 2 negatieve testen hoop ik nog stilletjes steeds dat ik zwanger ben...Kan dat wel of zet ik dat beter onmiddellijk uit mijn hoofd?

Gr

Heb je altijd een regelmatige cyclus? Ik hoor wel vaker dat er vrouwen zijn die pas na een paar weken pos. testen. Maar misschien kan je een bloedtestje via huisarts doen??

Succes en hopelijk ben je toch zwanger!

Hoi

Als je normaal altijd regelmatig en op tijd bent met je periodes zou ik gewoon even naar je ha gaan. Het zou kunnen dat je lichaam minder HCG dan gemiddeld aanmaakt en dat de test daarom nog steeds niet pos. aangeeft. Sommige meiden testen pas na een paar weken positief.  Een arts kan een bloedtest doen en dan heb je in ieder geval wat meer zekerheid (Al kan een arts er zelfs ook nog naast zitten, maar het is in iedergeval meer zekerheid dan met een "urine" test) Ik duim voor je.

Groetjes Natalie
(26w3d)

Normaal ben ik wel regelmatig...

Heb ook al gedacht om een bloedtest te laten doen, maar het vervelende is dat ik de komende week in het buitenland zit voor mijn werk, ik zal dus pas einde van de week eens bij een dokter kunnen langsgaan.
Iemand enig idee hoe lang je op resultaten van een bloedtest moet w8en?

Thx!

Hoi Babeken,

Heb ook een vrij regelmatige cyclus en was twee maanden geleden ook twee weken over tijd. Voelde ook van alles. Pijnlijke borsten, moe, last van maagzuur. Was er van overtuigd dat ik zwanger was. Twee testen gedaan maar allebei negatief. Twee dagen later werd ik helaas ongesteld.

Je kan natuurlijk voor een bloedtest gaan of toch nog even afwachten. Ik zelf zou nog even wachten.

Debbie

Een beetje teleurgesteld en anderzijds ook wel opgelucht, werd ik deze ochtend ongesteld waker. Wordt dus terug een maandje wachten!

Alvast bedankt voor de reacties!

gr

Hoi

Vervelend dat je ongie geworden bent, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.
succes in de volgende ronde.

Gr. Natalie
(26w4dzwanger na 9 rondes)

Hoi Babeken,

Jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Maar inderdaad weet je nu waar je aan toe bent en kan je tenminste weer aan een nieuwe ronde beginnen.

Succes weer.

Debbie

Terug
Bovenaan