Zwanger of niet

<p>Iets meer dan 5 weken geleden begon ik te bloeden, ik was op dat moment 7 weken zwanger, ik ben naar de verloskundige gegaan en hebben een echo gemaakt, daar was alleen een leeg vruchtzakje op te zien dus helaas een miskraam. Ik heb 5 dagen gebloed. Zonder krampen, buikpijn, veel bloed of stolsels. Het was net een gewone menstruatie. Een week nadat het bloeden begon een test gedaan en die was nog heel licht positief, was bijna niet meer gezien. 2 weken na het bloeden een echo gehad en alles was schoon.</p><p>Nu voel ik mij al 2 weken anders. Moe, hoofdpijn, misselijk en pijnlijke/grote borsten. Ik heb vorige week woensdag een test gedaan en licht positief, ik dacht dat zou ook nog van de miskraam kunnen zijn. Vrijdag ochten getest en die was iets donkerder maar ook geen knal test, gisterenmiddag een test gedaan en die was donker. </p><p>Kan ik nu alweer zwanger zijn, ik moet er wel bij zeggen dat ik geen menstruatie ertussen heb gehad. Het lijkt mij toch niet dat je hcg hoger gaat worden na 5 weken wat dan nog met je miskraam te maken heeft. </p>
 
ooh lastig, geen ervaring met miskraam maar als je al een nagenoeg negatieve test hebt gehad was je HCG al vrij snel gezakt.
Ze zeggen wel eens dat sommige vrouwen na een miskraam "extra vruchtbaar" zijn....  maar je test lijkt op te lopen... 
Ik zou morgen ochtend nog een test doen, evt. een clearblue (die aangeeft hoe lang je zwanger bent?) en anders overleggen met je VK, ook al zullen die pas vanaf 6 á 7 weken kunnen zien of er iets groeit
 
Succes! Ik hoop het voor je
 
Naja, als je lichaam je miskraam als menstruatie zou zien, wat natuurlijk gewoon mogelijk is zou je qua tijdspad best wel eens zwanger kunnen zijn! Je zou de eerste iig niet zijn. Khoop het voor je! ?
 
Terug
Bovenaan