Zwanger of niet?

<p>Lieve ouders </p><p>25 september heb ik helaas een miskraam gehad hierna wat gebloed en 2 weken daarna een negatieve zwangerschaps test gehad de vk zei dat alles zelf schoon zou worden en dat het er goed uitzag van binnen </p><p>Nu had ik 1.5 week geleden een rommelig gevoel in me buik anders dan normaal en besloot een zwangerschaps test te doen eurly kruitvat en jahoor positief alle 2 1tje lichtjes andere duidelijk genoeg </p><p>Nu heb ik sinds 4 dagen  gelden last van gevoelige opgezette  borsten (ze doen gewoon zeer) en hoofdpijn elke avond enn besloot een test te doen opnieuw maar een kruitvat 2voor5 raar genoeg was deze negatief dus keek ik er niet naar om </p><p>De vk denkt dat ik nu rond de 4 a5 weken zwanger zit als het zo is </p><p>Maar ik vind het allemaal wel spannend omdat die testen ook niet goed aangeven wat het nu is </p><p>Ik zit te denken vandaag nog eens kruitvat eurly te halen (de vk zei beste de zelfde test) en deze vanmiddag te doen en morgen ochtend</p><p>Wie heeft dit ook mee gemaakt en kan me gerust stellen (of niet) en me tips geven waardoor ik wat rustiger word in mijn hoofd? </p><p> </p><p> </p><p>Liefst mij </p>

Dus na je miskraam negatief (alle hcg weg), daarna positief, en nu weer negatief? Das wel heel gek.. zere borsten was een teken dat ik zwanger was hoor. Zou er zeker nog 1 doen morgenochtend!

Hoihoi
Me laatste menstruatie was 2 augustus ik ben altijd onregelmatig ongesteld geweest maat een echte menstruatie na de miskraam heb ik niet meer gehad 

Oke, ja daar kan je indd niet veel uit halen.. maar je bent nu heel wat dagen verder en ben heel benieuwd hoe het is gegaan en je testen zouden nu duidelijk moeten zijn.

Terug
Bovenaan