A
Anoniem
Guest
<p>Link naar foto: </p><p> </p><p> </p><p>Lieve meiden, Ik ben nieuw hier. Als het goed zou ik morgen/overmorgen ongesteld moeten worden. Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil en sinds dien doen we het veilig, behalve op 19 januari. Als ik het uitreken is dit dan ook een van mijn meest vruchtbare dag van de maand. Ik heb zaterdag de test van kruidvat early gedaan en zondag ochtend ook. Beide negatief, direct weggegooid. Vandaag heb ik de 2v5 test gekocht van kruidvat. Binnen de 5 minuten niks te zien. Nu was ik best moe en heb een uurtje geslapen. Test nogmaals bekeken en zie toch een soort van streepje of word ik gek? We hebben een kinderwens maar het heeft geen haast. Het is altijd welkom. Ik maak dit voor het eerst mee dus ik ben zo stom geweest om voor nod te testen, kon gewoon niet wachten haha. Heb nog wel een test over van kv 2v5 maar die wil ik dan donderdag of vrijdag doen. Zie afbeeldingen! Het was echt moeilijk om het duidelijk op de foto te zetten. Hoor graag jullie mening.</p>