Zwanger of niet?

<p>Hallo,   Ik heb 2 zwangerschapstesten van de Kruidvat gedaan. 2 voor 10€. Nu krijg ik 2 keer een verticale kaars rechte lijn.. Is dit misschien een fout of indroog lijn? Of zal het echt zwanger zijn?     <br /><br /></p><p></p>

Dit forum werkt niet zo lekker met foto's. Via bijvoorbeeld mupload.nl kan je een foto uploaden en dan de link delen, dan kunnen we meekijken. ;)

Krijg je in het linker scherm 2 verticale strepen? Dat is gek.

Of in het linker en rechterscherm 1 verticale streep?

Bij deze testen moet je in het linkerscherm een plus krijgen (=zwanger) en in het rechterscherm een verticale streep die aangeeft dat de test gewerkt heeft. Dus 2x verticale streep is niet zwanger en als in het linkerscherm heel vaag ook een horizontale streep zichtbaar is over twee dagen nog eens testen.

Ik heb gewoon een streep dat de test is gelukt. En ik hoor een kruisje te krijgen. En er staat ook een kruisje alleen die ene streep die aangeeft of je zwanger bent die is heeeeeel dun.

Als die streep heeeel dun is, echt een pennestreep, dan is het bij deze testen 9 van de 10 keer een indroger. Heb je afgelezen binnen de tijd? Of kwam de streep pas later? In principe moet de streep even dik zijn als de controle streep namelijk. Heb ik ook gehad bij deze testen, dus ik dacht positief, bleek later dat het nog veels te vroeg was om te testen en het dus een indrooglijntje was.. 

Terug
Bovenaan